فهرست مطالب

تخلیه چاه تهران

تخلیه چاه در تهران به دستگاههای مکنده لجن کش, تانکر تخلیه چاه و سابقه تکنیسین تخلیه چاه دارد.اما چاه فاضلاب چیست؟

چاه فاضلاب به معنای هر حفره‌ای است که در زمین حفر یا حفر شده و قبلا برای استفاده به عنوان منبع آب در نظر گرفته شده است ولی بعدها به عنوان منبع تامین آب رها شده و برای تخلیه چاه فاضلاب استفاده می‌شود، یا هر چاه حفر شده یا حفاری در زمین و برای دفع فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرد یا در نظر گرفته شده است که برای دفع فاضلاب استفاده شود.

اما چاه فاضلاب چیست و از کجا آمده است؟

فاضلاب ، آب آلوده از خانه ها ، مدارس و مشاغل است. این ماده از توالت ، دوش ، ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی و غیره تهیه می شود. آلاینده ها شامل ماده مدفوع ، ادرار ، صابون ، مواد شوینده ، ذرات مواد غذایی ، مو ، دستمال ، کاغذ ، اسباب بازی ، ماهی طلای مرده و هر چیز دیگری هستند که در زهکشی قرار می گیرند. یک شخص هر روز به طور متوسط 60 تا 100 گالن فاضلاب ایجاد می کند. فاضلاب شبکه ای از لوله ها است که فاضلاب را برای تصفیه خانه به تصفیه خانه می آورد. تصفیه فرایند مداوم از بین بردن آلاینده ها از فاضلاب و سپس پردازش آلاینده های حذف شده به محصولی است که با خیال راحت قابل بازیافت است.

شرکت لوله بازکنی آروین برای تخلیه چاه در تهران با ایجاد شعبات مختلف در تمام مناطق شهر تهران ازجمله تخلیه چاه شمال تهران, تخلیه چاه جنوب تهران,تخلیه چاه شرق تهران,تخلیه چاه غرب تهران,با ۱۵سال تجربه در زمینه تخلیه چاه در تهران وداشتن تجهیزات پیشرفته در خدمت مردم عزیز تهران می باشد.

تخلیه چاه تهران - شرکت لوله بازکنی آروین

شرکت تخلیه چاه در تهران

نگاهی به چرخه عمر چاه فاضلاب شما: چاه فاضلاب یکی از اجزای حیاتی سیستم لوله کشی شما است که برای انتقال فاضلاب به دور از هر زهکشی، وسایل و لوازم خانگی شما کار می کند. این چاه که در زیر خاک حیاط شما ایجاد شده است، بسته به  شرایط استفاده از آن می تواند بین 50 تا 100 سال یا بیشتر دوام بیاورد. به عنوان یک صاحب خانه، مهم است که عواملی را که بر میزان فرسودگی و پارگی چاه فاضلاب شما تأثیر می‌گذارند، درک کنید و همچنین بدانید که وقتی چاه فاضلاب شما پر شود باید سریعا از کارشناس تخلیه چاه در تهران کمک بگیرید.برای تخلیه چاه در تهران می توانید از شرکت ما کمک بگیرید با استفاده از مکندها وتانکرهای پیشرفته می توانیم به بهترین شکل ممکن تخلیه چاه در تهران را انجام دهیم.

آیا چاه فاضلاب منزل من پر شده است است؟ آیا به پمپ لجن کش برای تخلیه چاه نیاز دارد؟

در صورت دیدن علایم زیر ,بله چاه فاضلاب شما پر شده است و نیاز به تخلیه چاه دارد.اما این علایم وشنانه ها چه هستند؟

بهترین کار شناخت نشانه های پر شدن چاه و اقدام برای تخلیه آن در زمان مناسب خواهد بود. در منازل مسکونی و حتی محیط های صنعتی و تجاری اگر نشانه های زیر را در چاه های فاضلاب مشاهده کردید و چاه به سیستم فاضلاب شهری متصل نبود، به معنای پر شدن آن است:

بالا زدن فاضلاب از چاه اصلی که در اغلب مواقع در حیاط وجود دارد.

انتشار بوی بسیار بد گاز فاضلاب و سپتیک و زننده از چاه آشپزخانه و حمام و غیره.

نشست زمین اطراف دهانه چاه.

وجود نم و رطوبت در اطراف دهانه چاه و زیر سرامیک و کفپوش آن.

بالا آمدن چاه توالت و چاهک حمام و آشپزخانه.

شنیدن صدای آب.

برای جلوگیری از اتفاقات احتمالی عدم تخلیه چاه در تهران ,سریعا با یک شرکت معتبر تخلیه چاه در تهران تماس بگیرید.

تخلیه چاه فوری - شرکت لوله بازکنی آروین

خطرات عدم تخلیه چاه فاضلاب پر شده در تهران چیست؟

عدم تخلیه چاه فاضلاب پر شده در زمان مناسب خطرات بسیار زیادی را به همراه داشته و بسیاری از افراد به دلیل عدم اطلاع از آن به این موضوع توجه ندارند.

بالا آمدن فاضلاب از چاه

انتشار بوی بسیار بد و نامطبوع در محیط اطراف

خطراتی همچون ریزش چاه

گاز گرفتگی

ایجاد نم و رطوبت در کمین چاه های پر شده می باشند.

آهسته گرگرفتگی یا تخلیه آهسته:اگر متوجه شدید که توالت‌ها، ماشین لباسشویی، دوش‌ها و وان‌های شما با سرعت عادی تخلیه نمی‌شوند، می‌تواند نشانه‌ای از پر بودن چاه فاضلاب شما باشد و شروع به آبگیری کرده است. گرفتگی در سیستم می تواند شستشو را کند کند.

خواندن  تخلیه چاه غرب تهران

بوهای بد:از آنجایی که تمام فاضلاب، کاغذ توالت و مواد جامد وارد چاه فاضلاب شما می شود، در طول سال ها تجزیه شده و گازها را آزاد می کنند. هنگامی که مخزن شروع به پر شدن از مواد جامد می کند، ممکن است متوجه بوی شدید در ناحیه تخلیه فاضلاب شوید. 

غرغر آب:صداهای غرغر در اکثر زهکشی ها آشنا هستند، اما اگر متوجه غرغر مداوم شدید، ممکن است نشانه آن باشد که چاه فاضلاب شما پر شده است و باید پمپ شود تا بتواند کارآمدتر کار کند.

 چاه فاضلاب دارای محتوای نیترات بالایی است وبرای سلامتی انسان مضر می باشد.پس سریعا اگر ساکن تهران هستید بایک شرکت تخلیه چاه  فوری در تهران تماس گرفته و درخواست کمک نمایید.

تخلیه چاه با دستگاه -لوله بازکنی آروین

چقدر طول می کشد تا یک چاه فاضلاب پر شود؟

 مدت زمانی که طول می کشد تا یک چاه فاضلاب پر شود به عوامل مختلفی مانند اندازه مخزن و تعداد افرادی که در یک خانه زندگی می کنند بستگی دارد. از آنجایی که صنایع پمپاژ و نظارتی توصیه می کنند که کف و لجن هرگز نباید بیش از 1/3 ظرفیت کاری در هر چاه فاضلاب باشد، به طور معمول، هر 10 تا 20 سال یک بار بر اساس یک خانواده چهار نفره با استفاده دستگاههای مکنده چاه فاضلاب باید تخلیه شود.

فاصله دقیق تخلیه چاه در تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد؟

حجم زباله جامد

تعداد افراد یک خانوار

مقدار فاضلاب تولید شده

اندازه چاه فاضلاب

برای صاحب خانه هایی که اخیراً خانه ای خریداری کرده اند، بسیار مهم است که از مالک قبلی ساختمان درباره چاه فاضلاب و سابقه تخلیه چاه سوال بفرمایید.

اگر چاه فاضلاب پر شده باشد چه باید کرد؟

اگر متوجه شدید که چاه فاضلاب شما پر شده است، وقت آن رسیده است که با یک ارائه دهنده خدمات تخلیه چاه در تهران تماس بگیرید. اگر خوش شانس باشید، ممکن است فقط نیاز به پمپاژ مخزن داشته باشید . درغیراین صورت ممکن است مشکلات بیشتری مانند نشتی در سیستم و خرابی لوله های تخلیه داشته باشید.

بهترین روش تخلیه چاه-لوله بازکنی آروین

زمان مناسب تخلیه چاه در تهران

فرض میکنیم منزل شما ده یا پانزده سال است که دارای یک چاه فاضلاب با عمق مناسب است که میزان استفاده شما در روز هم از این چاه به صورت متوسط و معقول بوده باشد. در روز که میزان ورود فاضلاب و لجن همراه با آب به داخل چاه زیاد می شود چاه شما همه آن را می پذیرد و در هنگام شب که میزان ورود مواد به آن کم میشود و چاه آرام می گیرد،فضولات و جامدات و مواد حل نشدنی به کف چاه می رود و مایعات آن توسط دیواره به محیط اطراف پس زده می شود ولی باز هم مقداری از آن در چاه و روی دیواره می ماند.

پس از سالها استفاده و ادامه این فرایند به طور عادی لایه ای کلفت و سفت از مواد ضاید سطح دیواره را می گیرد ، انباره چاه پر می شود و نفوض آب به محیط کم می شود.و در مدت کوتاهی چاه فاضلاب شما پر می شود.در اینجا است که نیاز به یک کارشناس تخلیه چاه در تهران پیدا می کنید.

با حضور کارشناسان تخلیه چاه و بررسی آن و ارائه پیشنهادات اگر قرار بر تخلیه چاه باشد می بایست مواد و مایعات درون چاه به وسیله پمپ های کفکش و مکنده قوی از چاه تخلیه می شوند و در تانکر های مخصوصی که برای نگهداری این مواد ساخته شده اند وارد شود و در یک مکان امن و مورد تایید شهرداری تخلیه شود.

انواع فاضلاب

سه نوع فاضلاب یا فاضلاب وجود دارد: فاضلاب خانگی ، فاضلاب صنعتی و فاضلاب طوفان. فاضلاب خانگی دارای آب استفاده شده از خانه ها و آپارتمان ها است. به آن فاضلاب بهداشتی نیز گفته می شود. فاضلاب صنعتی از آب از تولید یا فرآیندهای شیمیایی استفاده می شود. فاضلاب طوفان یا آب طوفان ، رواناب از بارندگی است که در سیستم لوله یا کانال های باز جمع آوری می شود.

فاضلاب خانگی کمی بیش از 99.9 درصد  وزن دارد. بقیه ، کمتر از 0.1 درصد ، شامل طیف گسترده ای از ناخالصی های محلول و معلق است. اگرچه مقدار بسیار کمی از فاضلاب با وزن ، ماهیت این ناخالصی ها و حجم زیادی از فاضلاب که در آن حمل می شوند ، دفع فاضلاب خانگی را به یک مشکل فنی مهم تبدیل می کند. ناخالصی های اصلی مواد آلی پراکنده و مواد مغذی گیاهی هستند ، اما فاضلاب خانگی نیز به احتمال زیاد حاوی میکروب های ایجاد کننده بیماری است. فاضلاب صنعتی بسته به ماهیت فرآیند صنعتی ، معمولاً حاوی ترکیبات شیمیایی خاص و به راحتی قابل شناسایی است. فاضلاب طوفان دارای مواد ارگانیک ، مواد جامد معلق و محلول و سایر مواد برداشت شده در هنگام مسافرت از روی زمین است.

خواندن  تخلیه چاه شرق تهران
تخلیه چاه شبانه روزی -لوله بازکنی آروین

مشکلاتی که ممکن است برای خطوط لوله فاضلاب رخ دهند چه هستند؟

در طول عمر خود، خط فاضلاب شما با چالش های بالقوه زیادی مواجه است. اول، وزن خاک بالای لوله می تواند به دلیل خشکسالی یا فشردگی ساختمان ها یا وسایل نقلیه پارک شده بالای خط تغییر کند. اگر وزن خاک خیلی زیاد شود، می تواند باعث فروریختن لوله شود. اگر خاک به دلیل خشکسالی یا فرسایش جابجا شود، لوله ممکن است جابجا شود و باعث نشت فاضلاب به حیاط شما شود. ریشه درختان همچنین می تواند یک تهدید جدی برای یکپارچگی خط فاضلاب باشد – وقتی ریشه درختان با لوله فاضلاب مواجه می شوند، به راحتی می توانند حتی سخت ترین مواد را شکسته و در لوله رشد کنند و باعث انسداد شوند. فرسودگی و پارگی خط فاضلاب نیز می تواند به دلیل استفاده بیش از حد یا سوء استفاده از سیستم لوله کشی خانه شما سریعتر از حد انتظار رخ دهد. بقایای مواد غذایی، زباله ها و چربی، چربی و کف صابون می توانند در طول زمان در داخل لوله فاضلاب جمع شوند و حجم عملکردی آن را کاهش دهند و خانه شما را در معرض خطر گرفتگی یا پشتیبان فاضلاب قرار دهند.

تعویض خط فاضلاب

اگر خط فاضلاب شما به شدت آسیب دیده است یا برای تعمیر مشکلی که با آن روبرو هستید بیش از حد قدیمی شده است، تعویض خط فاضلاب بهترین راه حل است. لوله کشی بدون ترانشه ساده ترین راه برای تعویض خط فاضلاب است. در طول این سرویس، لوله کش شما یک سوراخ در هر انتهای خط فاضلاب شما حفر می کند، سپس یک دستگاه را از طریق خط موجود می کشد. دستگاه به طور همزمان خط موجود را از بین می برد و یک خط فاضلاب جدید را در جای خود باقی می گذارد و نیازی به حفاری حیاط شما برای برداشتن خط فاضلاب قدیمی یا گذاشتن لوله جدید را از بین می برد. لوله جدید که در جای خود خشک می شود، بادوام و ماندگار است، در حالی که سوراخ های کوچک مورد نیاز برای تسهیل فرآیند لوله کشی بدون ترانشه را می توان به راحتی دوباره پر کرد تا هیچ علامت ماندگاری در ملک شما باقی نماند.

اگر با مشکلات خط فاضلاب مواجه هستید،وهمچنین نیاز به تخلیه چاه در تهران دارید.  می‌توانید در هر زمان از طریق شمارهای ثبت شده در سایت با ما تماس بگیرید.

تخلیه چاه ارزان -لوله بازکنی آروین

چگونه می توان یک خط فاضلاب اصلی خود را رفع انسداد کرد؟

یک خط فاضلاب مسدود شده یا مشکل در تخلیه چاه یکی از رایج ترین مشکلاتی است که صاحبان خانه با آن روبرو هستند.

پاکسازی تخلیه چاه بصورت طبیعی می تواند یک رفع آسان باشد ، اما در موارد دیگر ممکن است در صورت نیاز به پاکسازی خط فاضلاب یا تخلیه چاه در تهران با یک شرکت حرفه ای ومعتبر وباتجربه تماس بگیرید.

تمیز کردن خط فاضلاب مسدود شده به دلیل نیاز به بازرسی دوربین و تجهیزات ویژه ، به طور معمول به کمک حرفه ای نیاز دارد. 

مکان قلاب فاضلاب چیست؟

ابتدا تعیین کنید که آیا این یک  تخلیه آهسته در سینک است یا تخلیه کف ساختمان یا یک خط فاضلاب اصلی مسدود شده است.

گرفتگی اساسی:

متداول ترین انسداد در لوله فاضلاب می تواند در یک سینک آشپزخانه ، توالت یا تخلیه دوش باشد.

محلول تخلیه شیمیایی خریداری شده از فروشگاه اغلب مشکلات اساسی مانند این را برطرف می کند. از جدا کردن روکش های تخلیه برای از بین بردن مو و سایر زباله ها نترسید. ناخوشایند است ، اما این اغلب مشکلات تخلیه آهسته را برطرف می کند.

شما حتی می توانید برای حل چربی اصلی و چربی اولیه ، تخلیه طبیعی خود را تمیز کنید. اگر این رویکرد مؤثر نباشد ، به سرویس لوله کشی اساسی نیاز خواهید داشت که در مرحله بعدی مورد بحث قرار می گیرد.

تمیز کردن خط فاضلاب:

لوله فاضلاب شما که خط تخلیه اصلی نیز نامیده می شود ، از جایی شروع می شود که لوله ها از خانه شما خارج می شوند و به لوله فاضلاب شهر یکی می شوند.

خواندن  تخلیه چاه شمال تهران

مسدود شدن خط اصلی فاضلاب به دلایل مختلف جدی تر است و نیاز به کمک به لوله کشی حرفه ای دارد.

اول ، برای مشخص کردن نوع گرفتگی در خط فاضلاب به یک بازرسی دوربین در خط فاضلاب نیاز دارید. ریشه های درخت در لوله های فاضلاب باید متفاوت از یک خط خراب کننده که نیاز به تعویض دارد ، نزدیک شوند.

بازرسی همچنین دقیقاً در محل مشکل مشخص خواهد شد. این برای تمیز کردن خط فاضلاب موفق بسیار مهم است.

یک خط فاضلاب اصلی شکسته که نیاز به دقت زیادی دارد ، بیشتر گرفتگی ها با استفاده از یک پاک کننده هیدرو جت که توسط یک تکنسین باتجربه انجام می شود ، به راحتی برطرف می شوند.

این جت های آب قدرتمند از طریق ریشه ها و آوارها بریده شده و بعد از تمیز کردن خط فاضلاب را در شرایط “جدید” قرار می دهند.

دانستن اینکه چه چیزی را جستجو کنید مهم است ، و مطمئناً نمی خواهید با پاک کردن یک خط اصلی فاضلاب آسیب بیشتری وارد کنید. بنابراین ، محتاط باشید.

خطوط فاضلاب مسدود شده را که به پاکسازی نیاز دارند ، نادیده نگیرید.

علائم گرفتگی خط فاضلاب اصلی چیست؟

قبل از اینکه مار لوله را بیرون بیاورید یا سعی کنید خودتان هر گرفتگی را برطرف کنید ، مهم است که علائم یک خط فاضلاب گرفتگه را بدانید.

ابتدا به بررسی نشانه ها بپردازید.در اینجا علائمی که باید جستجو کنید:

تخلیه آهسته سینک ها و دوش ها

آب بد رنگ و بوی بد

زهکشی توالت در دوش یا وان

مناطق مرطوب مداوم در چمن حیاط

ما با داشتن تانکرهای مخصوص تخلیه چاه و استفاده از لوله های مکنده لجن کش در هرکجای استان تهران که باشید در زمینه تخلیه چاه در تهران با تجربه 15ساله در خدمت شماعزیزان هستیم.

هزینه و قیمت تخلیه چاه در تهران

قیمت تخلیه چاه در تهران چقدر است؟

قیمت تخلیه چاه در تهران بسته به محل چاه، فاصله دهانه چاه با محل قرارگیری تانکر، مقدار گرفتگی، قدمت چاه و تعداد تانکر متغیر است. اما نگران نباشید ما عضو اتحادیه هستیم و با نرخ مصوب و منصفانه کار میکنیم

.برای استعلام قیمت با تکنیسین ما در تماس باشید.جهت انجام مشاوره رایگان نیز می توانید با همکاران سایت ما تماس بگیرید.مشاوران ما آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما در زمینه تخلیه چاه تهران می باشد.با شماره های ثبت شده درسایت تماس بگیرید و از مشاوره رایگان سایت لوله بازکنی آروین برخوردارشوید.
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on pinterest
Share on telegram
Share on twitter
Share on print
Share on email
اشتراک گذاری درصفحات اجتماعی

سوالات متداول

هزینه و قیمت درآوردن تخلیه چاه در تهران چقدر می باشد؟

 با توجه نرخ مصوب اتحادیه که تعیین شده، هزینه‌ای که ما برای مشتریان خود در نظر می‌گیریم منصفانه و ارزان تر از نرخ حداقلی اتحادیه است.لطفا برای اطلاع از قیمت به روز با شمارهای ثبت شده در سایت تماس بگیرید.

زمان ارسال تکنیسین چقدر طول می کشد؟

کمتر از نیم ساعت یکی از تکنیسین های باتجربه ما همراه با تجهیزات پیشرفته در محل ثبت شده شما خواهد بود.

چه موادی را می توان در فاضلاب تخلیه کرد؟

تنها موادی که در زهکشی مجاز هستند موادی هستند که تمام معیارهای زیر را برآورده می کنند:
غیر خطرناک. بدون زباله های رادیواکتیو. بدون زباله های شیمیایی خطرناک .
 بدون مواد جامد، لجن، یا مواد چسبناک.
 بدون سطوح pH خورنده بدون چربی و روغن.

راههای خانگی تخلیه لوله فاضلاب چه هستند؟

برای این کار، از سرکه به نسبت 2: 1 به جوش شیرین استفاده کنید و آن را با چندپارچ آب مخلوط کنید. همانطور که آب را در زهکشی می‌ریزید، از یک مار یا پیستون تخلیه برای بیرون آوردن زباله‌هایی که مانع جریان آب می‌شوند، استفاده کنید.

تفاوت زهکشی و فاضلاب چیست؟

به طور کلی از سیستم زهکشی برای تخلیه آب اضافی به دریا یا مخازن یا هر مکان مناسب دیگری استفاده می شود، در حالی که از سیستم فاضلاب برای دفع فاضلاب و مواد جامد برای دفع صحیح آنها استفاده می شود.

شرکت لوله بازکنی آروین در چه زمینه هایی فعالیت می نماید؟

شرکت لوله بازکنی آروین با 15سال تجربه واستفاده از متخصصان حرفه ای در زمینه لوله بازکنی ,تخلیه چاه,حفر چاه,لایروبی چاه ,رفع بوی بدفاضلاب ,رفع نم و رطوبت ساختمان ,تشخیص ترکیدگی لوله ,رفع گرفتگی توالت فعالیت می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.