فهرست مطالب

درآوردن اشیا از چاه توالت تهران

درآوردن اشیا از چاه توالت در تهران بستگی به تجربیات ,تجهیزات و سابقه تکنیسین لوله بازکن دارد.اما چگونه اشیا خارجی گیر کرده در چاه توالت را دربیاوریم؟آیا درآوردن اشیا از چاه توالت تهران آسان است؟

بعید نیست که اشیا در تله توالت گیر کنند. بچه ها دوست دارند اشیا را در توالت بیندازند و آنها را بیرون بکشند تا ببینند چه اتفاقی می افتد. متأسفانه، اشیاء خارجی از جمله اسباب‌بازی‌ها، کلیدها، قاشق‌ها، چنگال‌ها، کهنه‌ها در تله گیر می‌کنند و باعث انسداد سیستم توالت می‌شوند. نشانه‌های رایج گیرکردن اقلام شامل تخلیه کند توالت است. گاهی اوقات شما خوش شانس خواهید بود که شی گیر کرده را ببینید در حالی که گاهی اوقات چیز گیر کرده را نمی بینید.

اگر می توانید جسم گیر کرده را در توالت ببینید، ساده ترین راه برای بیرون آوردن آن این است که با دستان خود آن را بگیرید و بیرون بیاورید. ماهیگیری آن با آویز سیم قلاب دار کار کنید. برای اقلام قابل شستشو، پیستون بهترین ابزار است. اگر جسم در عمق زهکشی گیر کرده است، از مار یا مارپیچ استفاده کنید. در برخی موارد، ممکن است لازم باشد کل توالت فرنگی را از جای خود خارج کنید تا وسایل گیر کرده را جدا کنید.

برای اهداف ایمنی، شما نیاز به وسایل محافظ برای پوشاندن دست ها، صورت یا حتی پاهای خود دارید. همچنین از تهویه مناسب اتاق اطمینان حاصل کنید.

شرکت لوله بازکنی آروین برای درآوردن اشیا از چاه توالت در تهران با ایجاد شعبات مختلف در تمام مناطق شهر تهران از جمله درآوردن اشیا از چاه توالت شمال تهران,درآوردن اشیا از چاه توالت جنوب تهران,درآوردن اشیا از چاه توالت شرق تهران,درآوردن اشیا از چاه توالت غرب تهران,با ۱۵سال تجربه در زمینه درآوردن اشیا از چاه توالت در تهران وداشتن تجهیزات پیشرفته در خدمت مردم عزیز تهران می باشد.

درآوردن اشیا از چاه توالت تهران-لوله بازکنی آروین

روشهای درآوردن اشیا از چاه توالت در تهران

در متن زیر روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید برای بیرون آوردن اسباب‌بازی‌ها و سایر وسایل گیر کرده در توالت خود استفاده کنید.

با دست شکل o بگیرید و شی رابیرون بکشید.

استفاده از دستان خود برای رسیدن، گرفتن و کشیدن سریع ترین و ساده ترین راه برای  درآوردن اشیا از توالت در تهران بلافاصله پس از شستشو است. اگر بتوانید جسم را تشخیص دهید، این کاملاً کار می کند. اگر جسم پوشیده از آب است و نمی توانید آن را به وضوح ببینید، مراحل زیر را دنبال کنید.

با خاموش کردن منبع آب یا قطع لوله آب شروع کنید تا مطمئن شوید که دیگر آب به داخل کاسه توالت جریان ندارد.

آب اضافی را از کاسه توالت بردارید. از یک ظرف یکبار مصرف برای برداشتن آب استفاده کنید یا از گردگیر برای جمع آوری و فشار دادن استفاده کنید تا زمانی که اهرم آب را به میزان قابل توجهی کاهش دهید.

اکنون باید دهانه تله توالت را ببینید. به دهانه نزدیکتر نگاه کنید تا ببینید آیا می توانید جسم خارجی را در تله تشخیص دهید. اگر آن را دیدید، آن را بگیرید و بیرون بکشید. این ممکن است بهترین سناریو باشد.

همچنین می توانید با دست خود را به داخل تله توالت ببرید و سعی کنید جسم را احساس کنید. اگر آن را احساس کردید، به آن برسید، آن را بگیرید و بیرون بکشید.

با سیم قلاب کنید و بردارید.

اگر دستان شما نمی توانند جسم را از جای خود خارج کنند، به این معنی است که جسم در زهکشی عمیق تر است. این احتمالا بهترین روش برای وسایلی مانند کلید، قاشق یا چنگال در تله توالت است. به سادگی یک سیم محکم پیدا کنید و یک قلاب در یک انتها ایجاد کنید. اگر چوب لباسی دارید می توانید از آن استفاده کنید. سیم را به آرامی در لوله فاضلاب توالت قرار دهید، روی وسیله گیر کرده قلاب کنید و آن را بیرون بکشید.

برای جلوگیری از خراشیدن کناره های کاسه با چوب لباسی مطمئن شوید که هنگام فشار دادن سیم به داخل کشش یا بیرون کشیدن آن از نیروی زیادی استفاده نکنید.

شی گیر کرده در تله توالت.

اگر دست یا قلاب شما شی گیر کرده را جمع نمی کند، ممکن است جسم کمی عمیق تر در تله باشد و راه حل شدیدتری را طلب کند. بیایید به سه دوره بعدی اقدام کنیم.

توالت را غرق کنید.

فرو رفتن واضح ترین راه حل برای گرفتگی توالت است اما همیشه برای همه گرفتگی ها جواب نمی دهد. این روش به ویژه برای پارچه هایی که در توالت شما گیر کرده اند ایده آل است. نیروی مکش پیستون می تواند به دو صورت عمل کند، یا با فشار دادن بیشتر آیتم به سمت پایین در تخلیه لوله یا با بیرون کشیدن آن. هر دو راه حل برای از بین بردن آیتم گیر کرده عالی هستند.

پیستون توالت.

پیستون مناسب برای کار را انتخاب کنید. این پیستون فلنج یا چیزی است که به جای پیستون سینک به عنوان پیستون توالت شناخته می شود. پیستون فلنج مکش بیشتری را به خصوص برای سطح خمیده ای مانند تله توالت ارائه می دهد.

از آنجایی که پیستون زنگوله‌ای شکل است، اطمینان حاصل کنید که آب کافی در کاسه توالت برای مکش و آب بندی مؤثر وجود دارد.

پیستون را در آب داخل کاسه توالت قرار دهید. آن را در دهانه تله توالت زاویه دهید تا آب وارد فنجان شود و روی سوراخ فشار دهید تا مهر و موم ایجاد شود.

خواندن  درآوردن اشیا از چاه توالت جنوب تهران

در یک حرکت محکم و ثابت پمپ کنید و مراقب باشید که بیش از حد قوی نباشید. پیستون را در آن زاویه نگه دارید تا مهر و موم را از دست ندهید.

حدود 5 تا 6 بار فرو برید و پیستون را بردارید تا ببینید آیا هنوز قطعه بیرون کشیده شده است یا خیر. اگر نه، به غوطه ور شدن ادامه دهید.

از مارپیچ یا لوله ماری استفاده کنید

مارپیچ توالت یا مار یک ابزار لوله کشی است که دارای یک کابل و یک لوله j شکل است که برای پاک کردن گرفتگی ها با کشیدن یا فشار دادن یک شی به توالت وارد می شود.

استفاده از مارتخلیه برای درآوردن اشیا از چاه توالت در تهران

مار تخلیه در توالت وارد می شود و راه خود را در توالت می کند تا هر آنچه را که به دنبال آن هستید پیدا کند. در اینجا یک راهنمای دقیق در مورد چگونگی حذف شی با استفاده از مار آورده شده است.

دستکش های محافظ خود را بپوشید و مار را در موقعیت مناسب نگه دارید. کابل باید در جلو باشد و آماده ورود به داخل توالت باشد.

آن را طوری قرار دهید که داخل فاضلاب قرار گیرد و به آرامی شروع به چرخاندن آن کنید.

مار را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا در لوله فاضلاب توالت باز شود. هنگامی که شروع به احساس مقاومت می کنید، به هدف خود رسیده اید.

حالا شی را در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا جسم را جدا کنید. به طور پیوسته حرکت کنید تا انجام دهیدبازیابی با مارپیچ توالت/کمد نسبتاً آسان است، به خصوص با مارپیچ برقی. اگر این فرآیند را خسته‌کننده می‌دانید یا مارپیچ را ندارید، می‌توانید به لوله‌کشی کامل بروید و کاسه توالت را از جای خود خارج کنید تا تله آشکار شود.

درآوردن اشیا از چاه توالت -لوله بازکنی آروین

درآوردن اشیا از چاه توالت در تهران به روش باز کردن توالت

وقتی همه چیز را امتحان کردید و هیچ چیز کار نمی‌کند، اکنون می‌توانید کل توالت فرنگی خود را باز کنید تا به داخل آن نگاه کنید.

توجه داشته باشید که این فرآیند بسیار عملی است و ممکن است به یک متخصص نیاز داشته باشد.

این شامل قطع کردن آب به توالت از طریق شیر قطع و غیرفعال کردن جزئی توالت است.

ممکن است لازم باشد پیچ های توالت و حلقه نصب را به همراه حلقه مومی باز کنید و اگر آن را دارید، درزگیری کنید.

شما متحمل هزینه‌های جایگزینی می‌شوید، از جمله یک حلقه مومی جدید و پیچ و مهره‌های نصب جدید برای بستن مجدد پایه توالت به حلقه نصب. با این حال، در اینجا یک راهنمای سریع در مورد آنچه که باید انجام دهید وجود دارد. اگر تصمیم بگیرید که یک لوله کش استخدام کنید، هزینه بالاتر خواهد بود.

یک پیچ گوشتی بردارید و لیوان های پلاستیکی را که پیچ های توالت را می پوشانند بالا بیاورید. هنگامی که پیچ های نگهدارنده توالت را روی زمین قرار دادید، آنها را باز کنید تا توالت از روی زمین گم شود.

با استفاده از یک آچار قابل تنظیم تا انتها پیچ را باز کنید تا توالت به طور کامل خارج شود.

حالا کاسه توالت را بردارید و به دیوار تکیه دهید.

تله تخلیه را برای جسم خارجی خود بررسی کنید و آن را بردارید.

به تعمیر توالت ادامه دهید. تله را با کاسه توالت وصل کنید، آچار و پیچ و مهره ها را بردارید و با حرکت خلاف جهت عقربه های ساعت آن ها را دوباره بپیچانید. تا زمانی که محکم روی زمین نصب شود ادامه دهید. حلقه مومی را اضافه کنید و در صورت تمایل با یک درزگیر ضد آب ببندید.

روشهای درآوردن اشیا از چاه توالت -لوله بازکنی آروین

نکاتی برای جلوگیری از افتادن اشیاء خارجی در توالت

می توانید ببینید چقدر کار برای برداشتن اشیاء از تله توالت نیاز است. بدیهی است که اگر جسم در لوله اصلی باشد، کار شدیدتر است.

در مجموع، این کاری نیست که شما می خواهید انجام دهید. بنابراین، در اینجا چند نکته پیشگیری عالی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.

همیشه روکش صندلی توالت را بسته نگه دارید تا بچه ها نتوانند همه چیز را در توالت پرتاب کنند. از اسباب بازی گرفته تا ابزار رنگ آمیزی، برس مو و موارد دیگر

اگر دستمال توالت نیست از انداختن اشیا به پایین خودداری کنید. حتی حوله های بهداشتی نیز ممکن است در تله توالت گیر کنند، بنابراین زباله های داخل توالت را فقط به دستمال توالت محدود کنید.

استفاده صحیح از توالت را به فرزندان خود آموزش دهید.

همیشه قبل از شستشو کاسه توالت را از نظر مسدود کننده یا اشیاء بررسی کنید

درآوردن موبایل از چاه توالت -لوله بازکنی آروین

افتادن و در آوردن گوشی تلفن از توالت

چند لحظه در زندگی باعث می شود که قلب شما کاملاً مانند شنیدن صدای تلق تلفن جدیدتان در اعماق تاریک کاسه توالت از کار بیفتد. و زمانی که مانند الان، تلفن شما به یکی از تنها اتصالات شما با دنیای خارج تبدیل شده است، بسیار بد است.

اما نگران نباشید، اگرچه غریزه طبیعی شما احتمالاً این است که فرض کنید موبایل خود را گم کرده اید (همراه با تمام آن خاطرات جادویی در رول دوربین خود)، اگر سریع عمل کنید، ممکن است بتوان وضعیت را نجات داد.

این همه چیزی است که باید بدانید.پیشگیری بهترین نوع محافظت است!

خواندن  درآوردن اشیا از چاه توالت غرب تهران

اما در اینجا و اکنون، می توانید با رعایت چند نکته خطر را به میزان قابل توجهی کاهش دهید. مراحل زیر باید به محافظت از تلفن و همچنین مالی شما کمک کند:

  • از پوشش محافظ تلفن استفاده کنید تا احتمال ورود آب به دستگاه کمتر باشد.
  • از فضای ذخیره‌سازی ابری استفاده کنید تا مطمئن شوید که مهم‌ترین عکس‌هایتان گم نمی‌شوند، حتی اگر دستگاه خراب شود.
  • به انتخاب تلفنی با درجه ضدآب فکر کنید . بسیاری از گوشی‌های هوشمند جدید دارای آن‌ها هستند و می‌تواند شما را از دردسرهای زیادی نجات دهد.

آب و تلفن خوب با هم ترکیب نمی شوند. بنابراین، اگر تلفن خود را در توالت یا داخل حمام انداختید، بسیار مهم است که بدانید در مرحله بعد چه کاری انجام دهید.

  1. دستگاه را از آب خارج کنید

هر چه سریعتر اقدام کنید هر ثانیه که گوشی شما زیر آب می رود، اوضاع بدتر می شود. هنگامی که آن را از بین بردید، تلفن خود را خاموش کنید و هر قاب یا لوازم جانبی را بردارید.

  1. رطوبت سطح را بکشید

ممکن است بخواهید دستگاه خود را خشک کنید این کار را نکنید. یک روش بسیار ایمن تر این است که رطوبت سطح را با یک حوله خشک بمالید. همچنین ممکن است بخواهید سیم کارت و باتری را جدا کنید (اگر قابل جدا شدن باشد).

  1. اجازه دهید رطوبت خشک شود

هر چقدر هم که خوب ضربه بزنید، ممکن است مقداری رطوبت در گوشی شما محبوس شود، به خصوص در منافذ کوچکی مانند درگاه های شارژر و جک های هدفون. در حالی که ترفند برنج (قرار دادن تلفن خود در یک کیسه برنج نپخته) معمولا استفاده می شود، احتمالا بهتر است دستگاه خود را در یک کیسه بدون هوا با دو کیسه ژل سیلیکا قرار دهید. می‌توانید ژل سیلیکا را در جعبه‌های کفش و جیب لباس‌ها یا کیف‌های جدید پیدا کنید ,این ماده خشک‌کننده رطوبت اضافی را جذب می‌کند. برای بهترین نتیجه، آن را یک شبه بگذارید.

ممکن است وسوسه شوید که بعد از چند ساعت گوشی خود را دوباره روشن کنید. اما اگر واقعاً می‌خواهید این نکات کارساز باشند، توصیه می‌کنیم آن را به مدت ۲ روز ترک کنید. این ممکن است طولانی به نظر برسد، اما به ما اعتماد کنید، ارزش آن را دارد که گوشی خود را ذخیره کنید.

اگر بعد از 2 روز همچنان مشکل داشتید، می توانید سعی کنید گوشی خود را به تعمیرگاه ببرید. در بیشتر موارد، دستگاه شما را می توان به حالت قبلی خود بازگرداند. درغیراینصورت، ممکن است نیاز به خرید یک گوشی جدید داشته باشید. حداقل اگر از فضای ذخیره‌سازی ابری استفاده کرده‌اید، عکس‌ها، پیام‌ها و برنامه‌های شما منتظر شما خواهند بود.

در نهایت، باید به یاد داشته باشید که از این تجربه درس بگیرید. شاید یک تلفن ضد آب انتخاب خوبی برای ارتقا باشد.

شرکت لوله بازکنی آروین برای درآوردن اشیا از چاه توالت تهران نظیر تلفن همراه آماده خدمت به شما عزیزان است.باما تماس بگیرید و خدمات بی نظیر ما بهرمندشوید

درآوردن طلا از چاه توالت -لوله بازکنی آروین

افتادن ودرآوردن طلا در توالت از چاه توالت تهران

وقتی چیزی با ارزش در توالت افتاده چه باید کرد؟

از روی عادت، سیفون توالت را می کشیم. خیلی دیر شده؟یا درصورت استفاده ازتوالت ایرانی آب زیادی را داخل توالت می ریزیم.حال چه کنیم؟

اگر قبل از فشار دادن دسته فلاش توالت متوجه افتادید، چند دستکش روی هم بپوشید و شی را بیرون بکشید. اگر در اواسط چرخش به آن نگاه کنید یا بعدا متوجه شوید شی در توالت افتاده، احتمالاً شی افتاده با سرعتی سریع به سمت آبراه زیرزمینی می رود.

با این حال، این احتمال وجود دارد که حلقه الماس یا جواهرات گران قیمت شما در قسمت های توالت باقی بماند. این می تواند در پایین کاسه توالت، در دهانه زباله، اطراف حلقه موم توالت یا در گوشه و سوراخ یک لوله منحنی قرار گیرد.

درآوردن یک حلقه یا جواهرات گرانبها ممکن است به کمک لوله کشی حرفه ای نیاز داشته باشد

اگر کالای افتاده شده دارای ارزش عاطفی، احساسی و یا پولی است، تماس با کمک لوله کشی حرفه ای قطعا توصیه می شود. یک لوله کش محلی تجهیزات مناسب و تخصص در بازیابی را خواهد داشت.

ما درک می کنیم که زمان همیشه اجازه کمک حرفه ای را نمی دهد. پیدا کردن حلقه گمشده خود به تنهایی یک امکان است. اگر خودتان این کار را انجام می دهید و آماده این چالش هستید، در اینجا چند مرحله برای بازیابی آن آیتم غیر قابل تعویض آورده شده است.

دوباره توالت را نشویید

سیفون توالت

یک بار کافی بود اکثر توالت ها قدرت مکش را دارند که حلقه و سایر جواهرات ارزشمند را در طول فرآیند شستشو از طریق قسمت های کاسه توالت بکشند. اگر دوباره توالت را بشویید، حلقه شما بیشتر به سمت لوله فاضلاب فشار داده می شود.

بررسی کنید تا مطمئن شوید که کاملاً فلاش شده است

همیشه یک استثنا وجود دارد. توالت‌های قدیمی‌تر ممکن است نیروی شستشوی برخی از مدل‌های جدیدتر را نداشته باشند و شانس شما را برای پیدا کردن کالای داخل کاسه توالت افزایش می‌دهند. یا در یک شانس، تمام مسیر را به دسته توالت نخوردید و نتیجه آن نیمه فلاش بود. می توان امیدوار بود.

در هر صورت، تعدادی دستکش لاستیکی و مقداری سیم پیدا کنید. اگر مورد را ببینید، آن را ماهیگیری کنید. اگر مورد را نمی بینید، اطراف دهانه ته کاسه را بررسی کنید. ممکن است فقط دور از چشم باشد.

خواندن  درآوردن اشیا از چاه توالت شمال تهران

منبع آب توالت خود را خاموش کنید

در حالی که از نزدیک با توالت آشنا هستید، بهتر است آب توالت خود را قطع کنید. خاموش کردن منبع آب از جاری شدن سیل جلوگیری می کند و در صورتی که به طور تصادفی مجدداً به دسته فلاش توالت برخورد کنید، شما را نجات می دهد.

با چرخاندن کامل شیر توالت در جهت عقربه های ساعت می توان آب توالت را قطع کرد. شیر توالت معمولاً در پشت توالت یا احتمالاً در زیرزمین قرار دارد.

درب مخزن توالت خود را بردارید

توالتی که درب مخزن آن برداشته شده است

بیشتر توالت ها دارای مخزن آب با درب قابل بالابر هستند. از مخزن آب به عنوان مخزن نیز یاد می شود. فقط درب را مستقیماً از روی مخزن آب یا در صورت تمایل مخزن بردارید و آن را کنار بگذارید. توصیه می کنیم تا زمانی که آماده باشید آن را دوباره روی توالت قرار دهید، آن را از مسیر خود خارج کنید.

آب باقیمانده را پاک کنید

تخلیه آب باقیمانده از کاسه توالت زندگی شما را بسیار آسان تر می کند. می توانید از یک ظرف یا فنجان پلاستیکی کوچک برای برداشتن آب استفاده کنید. یک دستگاه از نوع بیستر نیز این کار را انجام می دهد.

پیچ های توالت خود را باز کنید

در صورت عدم اطلاع، ما به سمت برداشتن توالت از روی زمین حرکت می کنیم. برای این کار باید پیچ هایی که توالت را به کف متصل می کند باز کنید. برای جدا کردن روکش های پیچ و مهره ها به آچار و/یا چاقوی بتونه نیاز دارید.

توالت را از روی زمین بردارید

پس از برداشتن پیچ و مهره ها، نوبت به برداشتن توالت می رسد. در این مرحله، کمک گرفتن ضرری ندارد. با یک شریک، توالت را بلند کرده و به آرامی روی کف حمام قرار دهید.

اکنون که توالت روی کف حمام قرار دارد، باید آن را به طرفین آن برگردانید، یک چراغ قوه پیدا کنید و داخل دهانه زباله را نگاه کنید. همچنین حلقه مومی را بررسی کنید. حلقه واکس توالت نیمی به زمین و نیمی به فلنج متصل است. حلقه شما ممکن است در هر یک از این قسمت های توالت گیر کرده باشد، پس با دقت نگاه کنید.

امیدواریم که حلقه یا جواهرات گرانبهای خود را با موفقیت بازیابی کرده باشید

شرکت لوله بازکنی آروین برای درآوردن اشیا از چاه توالت تهران نظیر طلا,انگشتر,گردنبند,حلقه و… آماده خدمت به شما عزیزان است.باما تماس بگیرید و خدمات بی نظیر ما بهرمندشوید

هزینه و قیمت درآوردن اشیا از چاه توالت در تهران

برآورد هزینه درآوردن اشیا از چاه توالت در تهران بستگی به عمق گیر کردن اشیا در توالت دارد. برای استعلام قیمت با تکنیسین ما در تماس باشید.جهت انجام مشاوره رایگان نیز می توانید با همکاران سایت ما تماس بگیرید.مشاوران ما آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما در زمینه درآوردن اشیا از چاه توالت در تهران می باشد.با شماره های ثبت شده درسایت تماس بگیرید و از مشاوره رایگان سایت لوله بازکنی آروین برخوردارشوید.
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on pinterest
Share on telegram
Share on twitter
Share on print
Share on email
اشتراک گذاری درصفحات اجتماعی

سوالات متداول

هزینه و قیمت درآوردن اشیا از چاه توالت در تهران چقدر می باشد؟

 با توجه نرخ مصوب اتحادیه که تعیین شده، هزینه‌ای که ما برای مشتریان خود در نظر می‌گیریم منصفانه و ارزان تر از نرخ حداقلی اتحادیه است.لطفا برای اطلاع از قیمت به روز با شمارهای ثبت شده در سایت تماس بگیرید.

زمان ارسال تکنیسین چقدر طول می کشد؟

کمتر از نیم ساعت یکی از تکنیسین های باتجربه ما همراه با تجهیزات پیشرفته در محل ثبت شده شما خواهد بود.

چگونه جسم خارجی گیر کرده در توالت را بیرون بیاوریم؟

شی گیر کرده در توالت را با دستان خود بردارید. ممکن است بتوانید با دست زدن به توالت شی را بردارید. 
از ابزاری برای ماهیگیری اسباب بازی از زهکشی استفاده کنید. 
توالت را غرق کنید. 
از مارپیچ یا مار استفاده کنید.

آیا یک جسم کوچک می تواند توالت را مسدود کند؟

هنگامی که مقدار زیادی کاغذ در تله تخلیه گیر می کند ممکن است توالت ها مسدود شوند. تلفن همراه، دستمال لباسشویی یا اسباب بازی نیز می تواند توالت را مسدود کند.

از چه وسیله ای برای بیرون آوردن چیزی از توالت استفاده کنیم؟

برای باز کردن گرفتگی توالت هایی که با پیستون قابل تعمیر نیستند، از مارپیچ توالت فرنگی استفاده کنید. این سیم پیچ انعطاف پذیر سیمی که به آن مار لوله کشی نیز می گویند، به گونه ای طراحی شده است که به داخل لوله ها کشیده شود و موانع را بدون آسیب رساندن به لوله ها پاک کند.

چگونه متوجه شوید که چیزی در توالت شما گیر کرده است؟

چند نشانه مسدود بودن توالت:توالت با تخلیه آهسته.یک علامت مطمئن که توالت شما مسدود است و مجرای فاضلاب شما پشتیبان می شود تخلیه آهسته آب از کاسه توالت پس از شستشو است. 

کاسه توالت پر یا سرریز.
صدای غرغر.
بوی بد.

شرکت لوله بازکنی آروین در چه زمینه هایی فعالیت می نماید؟

شرکت لوله بازکنی آروین با 15سال تجربه واستفاده از متخصصان حرفه ای در زمینه لوله بازکنی ,تخلیه چاه,حفر چاه,لایروبی چاه ,رفع بوی بدفاضلاب ,رفع نم و رطوبت ساختمان ,تشخیص ترکیدگی لوله ,رفع گرفتگی توالت فعالیت می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.