فهرست مطالب

رفع نم و رطوبت ساختمان در فاز پنج اندیشه

رفع نم و رطوبت ساختمان در فاز پنج اندیشه یکی از مشکلات مهمی برخی از ساکنین مناطق مختلف می باشد.رطوبت و رشد میکروبی در همه ساختمان ها وجود دارد و هیچ تعریف پذیرفته شده ای از شرایطی که “مشکل نم و رطوبت” را ایجاد می کند وجود ندارد. مشاهدات آسیب رطوبت ممکن است شامل مشاهدات بصری رطوبت یا رشد میکروبی، اندازه‌گیری رطوبت و سایر علائمی باشد که می‌تواند با رطوبت بیش از حد در ساخت و ساز ساختمان مرتبط باشد. شیوع گزارش شده علائم رطوبت در ساختمان ها به طور گسترده ای متفاوت است. در بیشتر مجموعه داده ها، حداقل 20 درصد ساختمان ها نشانه هایی از مشکل رطوبت دارند. داده های رطوبت موجود در درجه اول از مطالعات خانه ها است. با این حال، برخی از داده ها نشان می دهد که رطوبت در محل کار، مدارس، و سیستم های HVAC نباید نادیده گرفته شود. میزان، مکان و مدت رطوبت ساختمان برای درک نقش آن در مشکلات بهداشتی مهم است، اما تحقیقات زیادی برای ارزیابی تأثیر آنها انجام نشده است.

شرکت لوله بازکنی آروین برای رفع نم و رطوبت ساختمان در اندیشه با ایجاد شعبات مختلف در تمام فازهای شهر اندیشه با ۱۵سال تجربه وداشتن تجهیزات پیشرفته در خدمت مردم عزیز اندیشه می باشد.

رفع نم و رطوبت ساختمان اندیشه-شرکت لوله بازکنی آروین

علل وجود نم و رطوبت در ساختمان در فاز پنج اندیشه

مشکلات آب در ساختمان ها از آب باران، آب های زیرزمینی، لوله کشی، ساخت و ساز، استفاده از آب توسط ساکنان و تراکم بخار آب ناشی می شود. مشکلات نم و رطوبت ساختمان در فاز پنج اندیشه زمانی شروع می شود که مواد به اندازه کافی مرطوب بمانند تا رشد میکروبی، زوال فیزیکی یا واکنش های شیمیایی رخ دهد. متغیرهای مهم میزان خیس شدن و سرعت خشک شدن هستند. مجموعه پیچیده ای از فرآیندهای انتقال رطوبت و حمل و نقل هوایی مرتبط با طراحی، ساخت، بهره برداری و نگهداری ساختمان و آب و هوا تعیین می کند که آیا ساختمان مشکل رطوبت دارد یا خیر. فضاهای زیر درجه به ویژه مستعد مشکلات رطوبتی هستند.

رطوبت ساختمان با مجموعه ای از ویژگی های ساختمان، از جمله سن ساختمان، عدم وجود گرمایش مرکزی، رطوبت سازها، حضور حیوانات خانگی، دمای پایین و ازدحام در ارتباط است. در طول عمر یک ساختمان، تغییرات آب و هوایی و رویدادهای دیگر باعث خیس شدن موقتی برخی از قسمت های آن می شود. بنابراین می توان نشانه های رشد میکروبی را در بسیاری از قسمت های یک ساختار تشخیص داد. گرم میکروبی توسط منابع موجود، شرایط و موجودات رقیب تنظیم می شود. غلظت میکروبی داخلی نیز تحت تأثیر دما و رطوبت داخلی، مصالح ساختمانی، نوع فونداسیون و ویژگی های سیستم HVAC قرار دارد.

میکروارگانیسم های محیطی متنوع هستند. آنها در نیازهایشان به شرایط محیطی خاص بسیار متفاوت هستند، بنابراین تقریباً همیشه برخی از قارچ ها یا باکتری ها وجود دارند که در هر شرایط ریزمحیطی خوب عمل می کنند. در ساختمان ها معمولاً نیازهای میکروبی کلی دما، مواد مغذی، اکسیژن و نور برآورده می شود. بنابراین، در دسترس بودن رطوبت عامل محدود کننده اولیه در رشد میکروبی است. مواد به کار رفته در ساختمان هم میزان رطوبت مورد نیاز برای حمایت از رشد و هم نوع میکروارگانیسم هایی را که رشد آنها مطلوب است را تعیین می کند. رطوبت همچنین ممکن است باعث تخریب مصالح ساختمانی شود و به انتشار مواد شیمیایی غیرمیکروبی در هوای داخل خانه کمک کند.

تحقیقات در مورد اثرات بیولوژیکی و سلامت انسان عوامل میکروبی و سایر عوامل مرتبط با محیط های داخلی مرطوب در فصل های بعدی مورد بحث قرار گرفته است. لازم به ذکر است که اسناد بسیار کمی از تعاملات این عوامل مختلف وجود دارد. در حالی که بدیهی است که آلاینده‌های مختلف به طور همزمان در این محیط‌ها رخ می‌دهند، ارزیابی ریسک کلی از مواجهه‌های ترکیبی با دانش موجود امکان‌پذیر نیست.

بر اساس بررسی مقالات، گزارش‌ها و سایر اطلاعات ارائه شده در این فصل، کمیته به یافته‌ها و توصیه‌های زیر دست یافته و نیازهای تحقیقاتی زیر را در خصوص ساختمان‌های نمناک شناسایی کرده است. بحث کمیته در مورد پاسخ بهداشت عمومی به فضاهای داخلی مرطوب  مشاهدات بیشتری در مورد چگونگی انجام برخی از توصیه ها برای اقدامات ارائه می دهد.

اصطلاح رطوبت

برای تعریف انواع مشکلات رطوبت در ساختمان‌ها از جمله RH بالا، تراکم و علائم رطوبت بیش از حد یا رشد میکروبی استفاده شده است. با این حال، هیچ تعریف پذیرفته‌شده‌ای از رطوبت یا آنچه که «مشکل رطوبت» را تشکیل می‌دهد و هیچ معیار کلی پذیرفته‌شده‌ای برای توصیف رطوبت وجود ندارد.

رطوبت – همانطور که در مطالعات با استفاده از طیف گسترده ای از معیارها تعریف و مستند شده است – در خانه های مسکونی در طیف گسترده ای از آب و هوا رایج است. شیوع و اهمیت رطوبت در ساختمان‌های غیرمسکونی مانند ساختمان‌های اداری و مدارس کمتر از ساختمان‌های مسکونی شناخته شده است. اطلاعات نسبتا کمی در مورد شیوع و اهمیت رطوبت و رشد میکروبی در سیستم های HVAC در دسترس است.

خواندن  رفع نم و رطوبت ساختمان شهریار

رفع نم و رطوبت شبانه روزی در فاز پنج اندیشه

خدمات رفع نم و رطوبت در اندیشه به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی ارائه می شود و شما عزیزان ساکن اندیشه میتوانید در هر ساعتی از شبانه روز (24 ساعته و هفت روز هفته) با تلفنهای این مجموعه تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان نزدیک ترین اکیپ به محل شما اعزام شود.
 
رفع نم و رطوبت ساختمان -شرکت لوله بازکنی آروین

عوارض نم و رطوبت در ساختمان در فاز پنج اندیشه

میکروارگانیسم های محیطی برای رشد به رطوبت و مواد مغذی نیاز دارند. محدوده دما در ساختمان ها اجازه رشد بسیاری از میکروارگانیسم ها را می دهد حتی اگر برای یک جنس یا گونه خاص مطلوب نباشد.

رطوبت خطر آلودگی میکروبی را افزایش می دهد و می تواند باعث انتشار مواد شیمیایی از مصالح ساختمانی و مبلمان شود یا تشدید شود.

مشکلات رطوبت در ساختمان ها ناشی از شکست در طراحی، ساخت، بهره برداری، نگهداری و استفاده است. شیوع و ماهیت مشکلات رطوبت نشان می دهد که آنچه در مورد علل و پیشگیری از آنها شناخته شده است به طور مداوم در طراحی ساختمان، ساخت، نگهداری و استفاده به کار نمی رود.

به نظر می رسد شیوع مشکلات رطوبت با افزایش سن و فرسودگی ساختمان ها افزایش می یابد، اما برخی از تکنیک ها و مصالح ساختمانی مدرن و وجود تهویه مطبوع احتمالاً خطر مشکلات رطوبت را افزایش می دهد. مطالعات علمی، به طور کلی، داده هایی برای تأیید یا رد این ایده ارائه نکرده اند.

تغییرات در طراحی ساختمان، بهره برداری، نگهداری و استفاده، کلید جلوگیری از تجلی آسیب ساختمان ناشی از رطوبت و رشد میکروبی است.

رفع نم و رطوبت فوری و ارزان

در شرکت لوله بازکنی آروین پیدا کردن دلیل نشت نم و رطوبت دیوار، سقف و کف ساختمان با دستگاه فوق حرفه ای و به سرعت انجام می شود که این امر سبب سرعت بیشتر در کار و ارزان شدن قیمت میشود. پس از پیدا کردن منشا و رفع نشتی محل آسیب دیده را ترمیم کرده و تر و تمیز به شما تحویل می دهیم.

سطح ایده آل رطوبت داخلی در تابستان چقدر است؟

محدوده جادویی برای رطوبت ایده آل داخلی 30-50٪ است.

رطوبت بیش از حد در هوا شما را گرم و ناراحت می کند و در واقع می تواند تأثیر مخربی بر خانه شما بگذارد.

رطوبت بیش از حد باعث رشد کپک می شود و می تواند در دیوارهای شما متراکم ایجاد کند. این منجر به آسیب ساختاری و پوسیدگی چوب می شود.

عوارض رطوبت زیاد در منزل:

رطوبت بیش از حد نیز برای شما مضر است. می تواند منجر به مشکلات تنفسی، تشدید آلرژی و وقفه در خواب شود.

از سوی دیگر، هوایی که رطوبت کافی ندارد باعث ایجاد آلرژی، آسم و آسیب به کف چوبی می شود. این یک مشکل بزرگ در زمستان است.

در سطح رطوبت 30 تا 50 درصد، تعادل بین رطوبت بیش از حد و کمبود آن را پیدا می کنید، که هم شما و هم خانه تان را راحت نگه می دارد.

رفع نم و رطوبت تهران -شرکت لوله بازکنی آروین

چگونه می توانم بفهمم که خانه من خیلی مرطوب است؟

به غیر از عرق در قسمت کوچک پشت شما، ساده ترین راه برای اطلاع از میزان رطوبت در خانه خرید یک رطوبت سنج است.

رطوبت سنج میزان رطوبت موجود در هوا را اندازه گیری می کند. آنها گران نیستند و می توانید آنها را در فروشگاه اطراف منزل خود پیدا کنید.

هنگامی که رطوبت سنج خود را دارید، هوای خانه خود را اندازه بگیرید. از 45 تا 50 درصد بالاتره؟ اگر چنین است، باید سطح رطوبت خود را کاهش دهید

چگونه می توانم سطوح رطوبت خود را کاهش دهم؟

اکنون می دانید که باید سطح رطوبت خود را کاهش دهید . اما چگونه این کار را انجام می دهید؟

1-از کولر گازی استفاده کنید.

تهویه مطبوع شما به طور طبیعی به کاهش رطوبت داخل خانه کمک می کند زیرا هوای خنک تری وارد می کند و در عین حال هوای گرم و مرطوب را از بین می برد.

با تنظیم کولر گازی خود رطوبت را کنترل کنید و فیلتر را مرتباً تعویض کنید. هر چیزی که جریان هوا را محدود کند یا باعث شود کولر گازی شما از کار بیفتد، برای شما دوست نیست.

2-به طور فعال از فن های اگزوز/تهویه خود استفاده کنید.

هنگامی که در حال دوش گرفتن یا آشپزی با اجاق داغ هستید، از فن های تهویه خود استفاده کنید.

خواندن  رفع نم و رطوبت ساختمان ملارد

در حالی که معمولاً ممکن است پس از انجام فعالیت‌هایتان آن‌ها را خاموش کنید، آن‌ها را برای مدتی بیشتر روشن نگه دارید. این کمک بزرگی در کاهش رطوبت داخل خانه خواهد بود.

3-دوش های خنک تر بگیرید.

دوش آب گرم = هوای مرطوب.

ما دوش آب گرم را به اندازه نفر بعدی دوست داریم، اما در این سناریو دشمن راحتی خانه هستند.

ما نمی گوییم که شما باید به حمام آب سرد بروید. با کاهش دمای دوش های خود فقط چند درجه، بخار زیادی به هوا اضافه نمی کنید، که به سطح رطوبت کمک می کند.

4-هر گونه نشتی لوله را رفع کنید.

آخرین کاری که هنگام تلاش برای کاهش نم و رطوبت ساختمان در فاز پنج اندیشه می خواهید انجام دهید، اضافه کردن رطوبت است. لوله ها و شیرهای آب نشتی این کار را انجام می دهند.

هر گونه نشتی را برطرف کنید و لوله های در معرض خود را در عایق ها بپیچید – این کار از تشکیل تراکم جلوگیری می کند. علائم نشتی عبارتند از: دیوار خشک لکه دار، لکه های مرطوب و قبض آب نامنظم.

5-ناودان خود را تمیز نگه دارید.

ناودان ها اغلب دلیل نشت آب داخل خانه هستند که هم برای خانه، هم برای سطح رطوبت و هم برای شما وحشتناک است.

مهم است که ناودان های خود را تمیز کنید، و خروجی شما از خانه شما دور باشد و حداقل 6 فوت کشیده شود.

6-لباس های خود را بیرون خشک کنید.

اکثر ما لباس هایی داریم که نمی توانیم در خشک کن بگذاریم. در زمستان از قفسه های خشک کن داخلی استفاده می کنیم. اما در تابستان، تمام آن لباس های مرطوب فقط به مرطوب شدن خانه شما کمک می کند.

توصیه می‌کنیم لباس‌های خود را روی یک قفسه خشک کن یا خط لباس آویزان کنید. قبل از انجام این کار، باید قوانین محله خود را بررسی کنید – ممکن است محدودیت هایی وجود داشته باشد.

اگر نیاز به آویزان کردن لباس‌ها برای خشک شدن در داخل خانه دارید، ممکن است بخواهید یک رطوبت‌گیر بخرید. برای هر خانه ای که زیرزمین دارد، این یک امر ضروری است.

7-یک دستگاه رطوبت گیر تهیه کنید.

مطمئن ترین راه برای کاهش رطوبت داخل خانه، تهیه یک دستگاه رطوبت گیر است.

رطوبت‌گیرها درست در داخل هواگیر کوره شما قرار می‌گیرند و هنگام عبور رطوبت هوا را از بین می‌برند.

هنگامی که آن هوا به شما می رسد، خشک و خنک است – درست همانطور که ما دوست داریم در تابستان باشیم. در واقع باید کمتر از تهویه مطبوع خود استفاده کنید، زیرا اکنون به پایین نگه داشتن سطح رطوبت کمک می کند. این بدان معناست که پول کمتری برای قبوض سرمایش خرج می شود.

8-گیاهان خانه خود را جابجا کنید.

گیاهان سرزنده و زیبا هستند، اما رطوبت خود را آزاد می کنند. اگر خانه شما گیاهان داخلی زیادی دارد، این می تواند باعث افزایش سطح رطوبت شما شود.

ما پیشنهاد می کنیم که به طور موقت به یک اتاق منفرد با تهویه مناسب یا به مکانی بیرون منتقل شوید.

9- از بریکت های زغالی استفاده کنید.

بریکت های زغالی دیگر فقط برای کباب کردن نیستند. آنها در واقع یک ابزار رطوبت زدایی بسیار خوب هستند.ما شوخی نمی کنیم ، این در واقع کار می کند!

تنها کاری که باید انجام دهید این است که چند بریکت بردارید و آنها را در ظرفی قرار دهید – یک سبد یا قوطی درست است. زغال چوب بسیار جاذب است رطوبت را از هوای شما می مکد. فقط باید هر 2-3 ماه یکبار آن را تعویض کنید.

10- یک پنجره را باز کنید.

گاهی اوقات فقط باز کردن پنجره به کاهش سطح رطوبت کمک می کند.

با این حال، وقتی کولر گازی شما کار می کند، نمی خواهید این کار را زیاد انجام دهید. در غیر این صورت، برای خنک کردن هوایی که به بیرون کشیده می شود، پول خرج می کنید.

رفع نم و رطوبت دیوار تهران -شرکت لوله بازکنی آروین

شرکت رفع نم و رطوبت ساختمان در فاز پنج اندیشه

تعاریف دقیق و مورد توافق از رطوبت باید ایجاد شود تا امکان جمع آوری اطلاعات مهم در مورد مکانیسم هایی فراهم شود که بوسیله آن تأثیرات و قرار گرفتن در معرض رطوبت و رطوبت بر سلامت ساکنان تأثیر می گذارد. ممکن است بیش از یک تعریف برای پاسخگویی به نیازهای خاص محققان بهداشتی (اپیدمیولوژیست ها، پزشکان و متخصصان بهداشت عمومی) در مقایسه با کسانی که در پیشگیری یا اصلاح رطوبت نقش دارند (معماران، مهندسان و سازندگان) مورد نیاز باشد. با این حال، تعاریف باید تا حد امکان استاندارد شوند. هر گونه تلاش برای ایجاد تعاریف مشترک باید در حوزه بین المللی باشد.

متخصصان ساختمان (معماران، سازندگان خانه، مدیران تاسیسات و کارکنان تعمیر و نگهداری، مسئولین کد و بیمه‌گران) باید آموزش بهتری در مورد چگونگی و چرایی بروز مشکلات رطوبتی و پیشگیری از آنها دریافت کنند.

خواندن  رفع نم و رطوبت ساختمان شهرک والفجر

قوانین فعلی ساختمان باید در صورت لزوم بازنگری و اصلاح شود تا مشکلات رطوبت کاهش یابد.

همانطور که در بالا ذکر شد، معیارهای رطوبت و پروتکل‌های ارزیابی رطوبت مرتبط باید برای توصیف ماهیت، شدت و وسعت فضایی رطوبت ایجاد شود. با استفاده از معیارهای استاندارد، عوامل تعیین‌کننده مشکلات رطوبت در ساختمان‌ها باید مورد مطالعه قرار گیرند تا مشخص شود که کجا باید تلاش‌های مداخله‌ای و تحقیقات اثرات سلامتی را متمرکز کرد.

منتظر نباشید نم و رطوبت خانه خودبخود ازبین برود با ما تماس بگیرید تا به شما در کاهش سطح رطوبت داخل خانه کمک کنیم.

هزینه رفع نم و رطوبت تهران -شرکت لوله بازکنی آروین

هزینه و قیمت رفع نم و رطوبت در ساختمان در فاز پنج اندیشه

برآورد هزینه تشخیص نم و رطوبت با دستگاه، ‌به میزان نم و محل آن بستگی دارد. برای استعلام قیمت با تکنیسین ما در تماس باشید.جهت انجام مشاوره رایگان نیز می توانید با همکاران سایت ما تماس بگیرید.مشاوران ما آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما در زمینه رفع نم و رطوبت ساختمان در فاز پنج اندیشه می باشد.با شماره های ثبت شده درسایت تماس بگیرید و از مشاوره رایگان سایت لوله بازکنی آروین برخوردارشوید.
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on pinterest
Share on telegram
Share on twitter
Share on print
Share on email
اشتراک گذاری درصفحات اجتماعی

سوالات متداول

هزینه و قیمت رفع نم و رطوبت در ساختمان در فاز پنج اندیشه چقدر می باشد؟

 با توجه نرخ مصوب اتحادیه که تعیین شده، هزینه‌ای که ما برای مشتریان خود در نظر می‌گیریم منصفانه و ارزان تر از نرخ حداقلی اتحادیه است.لطفا برای اطلاع از قیمت به روز با شمارهای ثبت شده در سایت تماس بگیرید.

زمان ارسال تکنیسین برای رفع نم و رطوبت ساختمان چقدر طول می کشد؟

کمتر از نیم ساعت یکی از تکنیسین های باتجربه ما همراه با تجهیزات پیشرفته در محل ثبت شده شما خواهد بود.

شرکت لوله بازکنی آروین در چه زمینه هایی فعالیت می نماید؟

شرکت لوله بازکنی آروین با 15سال تجربه واستفاده از متخصصان حرفه ای در زمینه لوله بازکنی ,تخلیه چاه,حفر چاه,لایروبی چاه ,رفع بوی بدفاضلاب ,رفع نم و رطوبت ساختمان ,تشخیص ترکیدگی لوله ,رفع گرفتگی توالت فعالیت می نماید.

روشهای از بین بردن نم و رطوبت ساختمان چه هستند؟

از فن ها استفاده کنید این ساده ترین و ساده ترین کاری است که می توانید برای مبارزه با رطوبت انجام دهید. 
تهویه مناسب .
دوش های سردتر و کوتاه تر.
هیزم را بیرون بگذارید. 
خاک گیاه داخلی خود را بپوشانید.
فرش را عوض کنید .
دیوارهای زیرزمین ضد آب .
رطوبت گیر.

 
چگونه از ساختمان ها در برابر رطوبت محافظت می کنید؟

روی پشت بام ها، یک مسیر صاف برای خروج آب فراهم کنید.
عایق مناسب را در داخل حفره های دیوار نصب کنید. 
از قرار دادن لوله ها در دیوارهای بیرونی خودداری کنید. 
موانع مقاوم در برابر آب را در پشت تاسیسات دوش نصب کنید.

چه موادی از رطوبت دیوارها جلوگیری می کند؟

در اینجا برخی از مواد متداول مورد استفاده برای عایق رطوبتی آورده شده است.
1 – قیر داغ این یک ماده چکش خوار است که روی بسترهای بتنی یا ملات اعمال می شود.
2 – آسفالت ماستیک. این یک ماده نیمه سفت است که یک لایه نفوذ ناپذیر ضد رطوبت موثر ایجاد می کند. 
3 – نمد قیری. 
4 – آجر.
5 – ملات. 
6 – سنگ.

نکات ساده برای از بین بردن رطوبت اضافی از خانه را بیان کنید؟

رطوبت اضافی خانه خود را کاهش دهید.
خانه خود را به طور منظم هوا دهید. درها و پنجره ها را هر روز صبح به مدت 10 تا 15 دقیقه باز کنید یا از سیستم تهویه استفاده کنید. 
از بخاری های کم مصرف و کم مصرف استفاده کنید. هر اتاقی را که توسط شخصی استفاده می شود حداقل تا 18 درجه سانتی گراد گرم کنید. 
شستشوی خشک بیرون. 
از فن های استخراج کننده و بردها استفاده کنید.

چه چیزی باعث رطوبت بالا در ساختمان می شود؟

علل رطوبت نسبی بالا در ساختمان های دارای تهویه مطبوع تعریف و مستند شده است. به طور معمول، رطوبت بالا ناشی از هوای تهویه بیش از حد، تجهیزات بزرگ، کویل های بیش از حد گرم، و عملکرد نامناسب تجهیزات HVAC در شرایط نیمه بار است.

چگونه رطوبت یک ساختمان تجاری را از بین ببریم؟

متداول ترین روش نم زدایی، فرآیند خنک سازی و نم زدایی است. رطوبت زدایی زمانی اتفاق می افتد که هوا از روی یک سیم پیچ خنک کننده عبور می کند که در دمای زیر نقطه شبنم جریان هوا قرار دارد. هنگامی که جریان هوا روی سطح سیم پیچ متراکم می شود، رطوبت از جریان هوا خارج می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.