علت گرفتگی لوله و معرفی لوله بازکنی کرج

یکی از مشکلاتی که در ساختمان‌های مسکونی و تجاری رخ می‌دهد، گرفتگی لوله است. این موضوع دردسرهای زیادی برای ساکنین ایجاد می کند به طوری که گاهی زندگی روزمره آن‌ها مختل می‌شود. در ادامه به علت‌های گرفتگی لوله می پردازیم، همچنین لوله بازکنی کرج نیز برای ساکنین این شهر معرفی خواهیم کرد.

علت گرفتگی لوله ها چیست؟

قبل از معرفی لوله بازکنی کرج، بهتر است به صورت کامل با علت‌های گرفتگی لوله آشنا شویم. دلایل مختلفی برای گرفتگی لوله‌‌ها به خصوص لوله فاضلاب وجود دارد.  این گرفتگی ممکن است برای توالت، لوله سینک، چاه آشپزخانه، حمام و… اتفاق بیافتد. در هر صورت این موضوع دردسرهای مختلفی ایجاد می‌کند. اگر بخواهید این مشکل را حل کنید ابتدا باید با دلایل آن آشنا باشید.
دلایل زیادی برای پر شدن، گرفتگی و مسدود شدن لوله فاضلاب و پر شدن سریع چاه دستشویی وجود دارد. که در نود درصد موارد شامل وجود مواد زائد در لوله ها است. این مواد اضافی می‌توانند به صورت‌های مختلف وارد لوله‌ها و چاه فاضلاب شوند. از جمله این مواد زائد می‌توان به پسمانده غذا مانند روغن، چربی، اشیا بزرگ مانند کاغذ توالت، گچ، سیمان و … اشاره کرد.
به عنوان مثال، گاهی اوقات بنایی مجدد ساختمان باعث می‌شود که تکه های گچ و سیمان وارد فضای لوله‌ها شده و آن را مسدود کنند. یا اینکه مواد جامدی از جمله کاغذ توالت توسط افراد ساکن داخل چاه انداخته می‌شود که همین موضوع به مرور زمان باعث می‌شود گرفتگی اتفاق بیفتد. افراد زیادی نسبت به انداختن اشیا داخل چاه توالت حساس نیستند و همین موضوع باعث ایجاد مشکلاتی در فاضلاب و لوله‌ها می‌شود.
حتی ممکن است اشیایی مانند کیف پول یا موبایل ناخوداگاه داخل چاه فاضلاب افتاده و سد راه شود. علل مهمی دیگری نیز نظیر تجمع چربی‌ها و باقی مانده غذاها در لوله‌ها وجود دارد که باعث می‌شود که لوله‌ها کاملا مسدود شوند و  به متخصصان لوله بازکنی نیاز پیدا کنیم.
یکی دیگر از موارد بسیار مهم که گاهی نادیده گرفته می‌شود استفاده از لوله‌های غیراستاندارد در لوله کشی فاضلاب است. استفاده از این لوله‌های غیر استاندارد به دلایل مختلفی نظیر کم‌تر بودن قیمت آن‌ها یا استفاده از افراد غیرحرفه‌ای برای انجام لوله کشی ممکن است اتفاق بیافتد. به عنوان مثال لوله‌ای که انتخاب شده برای کارکردی که مد نظر داریم، خوب و مناسب نیست.  قطر لوله‌ها در قسمت‌های مختلف با هم متفاوت است.
عدم توجه به این موارد باعث گرفتگی لوله فاضلاب در قسمت‌های مختلف خانه مانند توالت و آشپزخانه می‌شود.
اگر شما ساکن استان البرز باشید ما پیشنهادی بسیار عالی برای لوله بازکنی کرج توسط گروه آروین در اختیار شما قرار می‌دهیم که این خدمات را به صورت حرفه‌ای انجام می‌دهند. اما قبل از معرفی این شرکت معتبر بهتر است کمی درباره خدمات لوله بازکنی به روش جدید و قدیم صحبت کنیم.

روش قدیمی و جدید لوله بازکنی

حتما روش‌های قدیمی لوله بازکنی را به خاطر می‌آورید که توسط افراد با تجهیزات اولیه در خانه انجام می‌شد و در بیشتر مواقع نیز اثر موقتی داشت. در حقیقت در دهه‌های گذشته خدمات لوله بازکنی به صورت حرفه‌ای انجام نمی‌شد و حالت سنتی داشت. تجهیزات بسیار ساده تر بودند و حتی انجام این کار توسط افراد غیر متخصص نیز صورت می‌گرفت‌.
حتی گاهی اوقات افراد با شرکت‌ها و مراکز مختلف تماس نمی‌گرفتند و سعی داشتند در خانه بدون پرداخت هزینه این کار را انجام دهند، غافل از اینکه این کار ممکن است آسیب‌های جبران ناپذیری به ساختار لوله‌کشی ساختمان وارد کرده و ساکنین را در آینده با مشکلات متعددی رو به رو کند و این گرفتگی نیز مکررا تکرار شود. به عبارت دیگر این کار با حضور متخصص مجرب و تجهیزات پیشرفته انجام نمی‌شد.
اما در حال حاضر لوله بازکنی کرج و سایر شهرها توسط شرکت‌های معتبری نظیر آروین توسط نیروهای متخصص با تجهیزات تخصصی صورت می‌گیرد. در حقیقت دلیل استفاده از مراکز تخصصی برای لوله بازکنی و تخلیه چاه این است که آسیبی به لوله‌ها، دیواره‌های چاه فاضلاب و زیر بنای ساختمان وارد نشود. زیرا در صورت آسیب هم ممکن است خطرات جانی داشته باشد و هم نیاز به پرداخت هزینه‌های بسیار زیاد دارد.
فراموش نکنید که استفاده از متخصص در همه زمینه‌ها به خصوصی خدماتی نظیر لوله بازکنی، حفر چاه، تخلیه چاه و لایروبی ضروری است و این اتفاق حتی یک بار هم شده برای هر خانواده‌ای پیش می‌آید. پس آشنایی با مراکز معتبر می‌تواند کمک کننده باشد.

معرفی لوله بازکنی کرج

یکی از دغدغه‌های مهم مردم کرج این است که ما خدماتی نظیر لوله بازکنی و تخلیه چاه را بهتر است توسط کدام شرکت انجام دهیم تا نه تنها ساختمان ما آسیب نبیند، بلکه از شر بوی بد فاضلاب و گرفتگی مواد داخل آن راحت شویم. فاکتور بسیار مهمی که در انتخاب مرکز لوله بازکنی خوب وجود دارد، استفاده آن‌ها از تجهیزات تخصصی و نیروی متخصص است که بدون آسیب زدن به ساختمان این کار را به درستی انجام دهند.
فاکتور بسیار مهمی که باید  در هنگام انتخاب به آن توجه کنید این است که سراغ مراکز بی نام و نشان و بی تجربه نروید. زیرا در این صورت نه تنها مجبور به پرداخت هزینه اضافه برای انجام دوباره این کار هستید، بلکه ممکن است به ساختمان آسیب وارد شود و هزینه هنگفتی برای تعمیر آن پرداخت کنید.
شرکت آروین سال‌های زیادی است که در شهر کرج فعالیت خود را به صورت حرفه‌ای آغاز کرده و  خدمات متعددی نظیر تخلیه چاه و لوله بازکنی به صورت حرفه‌ای ارائه می‌دهد. لوله بازکنی کرج
این شرکت خدماتی دارای نیروهای آموزش دیده و مجرب است که می‌توانند بدون آسیب زدن به لوله‌ یا چاه به بهترین شکل کار خود را انجام دهند. همچنین ابزار و تجهیزاتی که توسط این شرکت خدماتی استفاده می‌شود، بسیار ایمن هستند.
زمانی که شما از خدمات این مرکز استفاده کنید، کاملا خیالتان از اینکه کار به صورت عالی انجام می‌گیرد، راحت خواهد بود و شما هم هزینه و هم زمان کمتری برای رفع مشکل خود صرف می‌کنید‌. به عبارت بهتر، نیازی به پرداخت هزینه اضافی نیست. زیرا استفاده از مراکز گمنام که استاندارد هم ندارند، خسارت زیادی به شما وارد می‌کند.
بنابراین اگر می‌خواهید کار اصولی و با هزینه کم و به صرفه تر صورت بگیرد و در زمان کوتاهی نیاز به برطرف کردن گرفتگی لوله نداشته باشید، آروین بهترین انتخاب برای لوله بازکنی کرج است.
خواندن  رفع بوی بد فاضلاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.