فهرست مطالب

رفع بوی بد فاضلاب چیتگر تهران

رفع بوی بد فاضلاب در چیتگر نیاز به یک تیم تخصصی وحرفه ای در زمینه پیدا کردن علل بوی بد فاضلاب در چیتگر دارد .تیم شرکت لوله بازکنی آروین در تهران با استفاده از تجهیزات و گروه حرفه ای که در اختیار دارد در کمترین زمان ممکن علل بوی بد فاضلاب در چیتگر را پیدا ورفع می نماید.

بسیاری از ما با بوی تخم مرغ فاسد مرتبط با فاضلاب آشنا هستیم. اما تعداد کمی از مردم علت واقعی این بوی متمایز را می دانند.هنگامی که مواد آلی در لوله فاضلاب تجزیه می شوند، سولفید هیدروژن، یک گاز سمی و قابل اشتعال را تشکیل می دهند. سولفید هیدروژن با گازهایی مانند آمونیاک، دی اکسید کربن، متان و نیتروژن که در لوله وجود دارد ترکیب می شود و “گاز فاضلاب” را تشکیل می دهد. این سولفید هیدروژن به گاز فاضلاب بوی سولفوریک و تخم مرغ می دهد.

در حالی که چندین مؤلفه این گاز سمی هستند، معمولاً در غلظت های پایین که ناشی از مشکلات گاز فاضلاب در خانه ها است، به مردم آسیب نمی رسانند. با این حال، قرار گرفتن مستقیم در معرض غلظت های بالای گاز فاضلاب، مانند استنشاق گاز در داخل خود فاضلاب، می تواند باعث مشکلات تنفسی جدی و حتی مرگ شود. علائمی مانند سردرد، حالت تهوع، سرگیجه یا خواب آلودگی می تواند در اثر تماس با غلظت بالای گاز فاضلاب ایجاد شود و باید فورا تحت مراقبت های پزشکی قرار گیرد.

شرکت لوله بازکنی آروین برای رفع بوی بد فاضلاب در تهران با  ایجاد شعبات رفع بوی بدفاضلاب شمال تهران,رفع بوی بدفاضلاب جنوب تهران, رفع بوی بدفاضلاب شرق تهران, رفع بوی بدفاضلاب غرب تهران,با 15سال تجربه وداشتن تجهیزات پیشرفته در خدمت مردم عزیز استان تهران می باشد.

رفع بوی بد فاضلاب تهران -شرکت لوله بازکنی آروین

چرا بوی گاز فاضلاب را در خانه ام حس می کنم؟

بوی گاز فاضلاب در داخل ساختمان معمولاً نشان دهنده مشکل در سیستم لوله کشی ساختمان است. گاز فاضلاب به روش های مختلفی وارد ساختمان ها می شود. در اینجا رایج ترین مقصران ذکر شده است:

تله P از بوی بد فاضلاب جلوگیری می کند

تله P خشک یا آسیب دیده: این شایع ترین علت بوی فاضلاب است. تله P که به نام تله نیز شناخته می شود، لوله های U شکلی هستند که از یک طرف به زهکشی و از طرف دیگر به خطی متصل به فاضلاب متصل می شوند. تله ها مقدار کمی فاضلاب را جمع آوری می کنند که به طور موثر مانعی برای جلوگیری از حرکت گاز فاضلاب از طریق زهکشی و داخل ساختمان ایجاد می کند. هنگامی که سینک یا حمام برای مدتی استفاده نشده باشد، تله ها نیز می توانند خشک شده و غیر کاربردی شوند.

خط زهکشی آسیب دیده یا فرسوده: اگر خط تخلیه شکسته، خراب یا ترک خورده باشد، فاضلاب ممکن است به جای اینکه از ساختمان دور شود، مستقیماً در زیر تأسیسات رها شود. این یک منبع نادر از گاز فاضلاب است، اما می تواند با زهکش های قدیمی یا به دلیل حوادث بی ثبات کننده شدید مانند زلزله اتفاق بیفتد.

دریچه لوله کشی سقف مسدود شده: ساختمان ها دارای سیستم های هواکش هستند که به طور خاص برای لوله کشی ساخته شده اند. آنها به منظور اجازه دادن به بوی فاضلاب از سیستم های لوله کشی هستند. اگر دریچه تاسیسات مسدود شده باشد، بوها نمی توانند آزاد شوند و در داخل تاسیسات ایجاد می شوند.آب یا سایر مواد زائد می تواند از طریق درزگیر یا حلقه مومی اطراف توالت نفوذ کند که باعث رشد باکتری های بدبو می شود.برای رفع بوی بد فاضلاب چیتگر با ما در تماس باشید.

چرا بوی گاز فاضلاب را در فضای باز حس می کنم؟

فاضلاب شهری مانند فاضلاب خیابانی نیز با مشکلات گاز فاضلاب مواجه است. گاز سولفوریک می‌تواند از طریق منهول‌ها یا شبکه‌های فاضلاب ، به ویژه آنهایی که دورتر از ایستگاه‌های پمپ هستند، خارج شود و به خیابان‌ها یا مناطق بالا برود. همانطور که گفته شد بوی گاز فاضلاب در داخل ساختمان ها تقریبا همیشه به دلیل مشکلات لوله کشی است. تله‌های تخلیه خشک در حوضچه‌های آبگیر خیابان، بلوک‌های خطوط فاضلاب یا وجود موادی که به فاضلاب تعلق ندارند از دیگر دلایل انتشار گاز فاضلاب در فضای باز هستند. این مسائل در شهرهای قدیمی ایالات متحده رایج است که سیستم های فاضلاب ترکیبی دارند که در آن حوضچه های آب رگبار به همان لوله هایی که فاضلاب منازل مسکونی می خورند، وارد می شوند. بوی فاضلاب در فضای باز گاهی اوقات می تواند نشان دهنده خرابی اصلی فاضلاب باشد، بنابراین مهم است که شهرداری ها به سرعت به آنها رسیدگی کنند.

رفع بوی بد توالت در تهران -شرکت لوله بازکنی آروین

علت بوی بد فاضلاب در توالت ایرانی و فرنگی در چیتگر

حتی تمیزترین صاحب خانه ها نیز گهگاه با این مشکل توالت مواجه می شوند . بوی بدی که باعث می شود بپرسید «چرا توالت من بو می دهد؟» این بوهای توالت می تواند ناشی از توالت استفاده نشده، باکتری ها، کپک ها، گرفتگی مجرای فاضلاب، درزگیرهای شکسته توالت، مسدود شدن لوله هواکش یا ترک خوردگی کاسه توالت باشد.

توالت ها تمایل دارند بوی نامطبوع و حتی گندیده از خود پخش کنند. با این حال، از شنیدن این که خلاص شدن از شر آنها معمولاً بسیار ساده است، راحت خواهید شد. در ادامه بخوانید تا بدانید چرا توالت شما بوی بد می دهد و چگونه آن را تعمیر کنید، یا به سادگی برای رفع بوی بدفاضلاب در چیتگر با ما تماس بگیرید وهمه چیز را برعهده ما قرار دهید.

1) عدم استفاده از توالت

هنگامی که عدم استفاده از یک توالت بیش از حد طولانی می شود بدون اینکه شسته شود (به عنوان مثال، در یک دستشویی مهمان یا واحد اجاره ای استفاده نشده)، آب در کاسه توالت تمایل به تبخیر دارد. در نتیجه بوی گاز فاضلاب از لوله های لوله کشی خارج می شود.

خواندن  رفع بوی بد فاضلاب ولیعصر تهران

راه حل: به سادگی با سیفون توالت، کاسه توالت پر می شود. (ممکن است مجبور شوید چندین بار این کار را قبل از پخش شدن بو انجام دهید.)

2) مشاهده رشد باکتری های بدبو

اگرچه آب موجود در مخزن توالت شما تمیز و حتی قابل شرب است، باکتری ها می توانند در لوله های تغذیه توالت شما رشد کنند، به ویژه در هوای گرم و مرطوب تابستان. این میکروارگانیسم های مزاحم نه تنها بوی تخم مرغ گندیده می دهند. به طور کلی وجود آنها در خانه ناسالم است.

راه حل: درب مخزن توالت را بردارید و یک فنجان سفید کننده را در لوله سرریز بریزید. بگذارید چند دقیقه بماند تا ضدعفونی شود، سپس بشویید. آب سفید کننده به داخل کاسه توالت می ریزد. چند ساعت قبل از شستشوی مجدد آن را بگذارید.

3) ایجاد کپک

بوی تند و کپک زده احتمالاً ناشی از تجمع کپک در توالت است. ممکن است اعتراض کنید: «اما من همیشه تمیز می‌کنم». “چرا توالت من هنوز بو می دهد؟” دلیل آن این است که قالب زیر لبه شکل می گیرد، (خیلی سریع) ناحیه ای که بسیاری از افراد ممکن است از تمیز کردن آن غافل شوند.

راه حل: برای حذف کپک از محافظ تنفس استفاده کنید. زیر لبه را با استفاده از یک مسواک قدیمی و سفید کننده یا سرکه سفید بشویید (هرگز هر دو با هم – آنها ترکیبی سمی را تشکیل می دهند). با این کار هرگونه مدفوعی که ممکن است روی لبه پاشیده شده باشد را نیز از بین می برد. فراموش نکنید که قسمت زیری صندلی توالت را نیز تمیز کنید!

4) گرفتگی فاضلاب توالت

گاهی اوقات فاضلاب توالت شما تا حدی مسدود می شود (به تدریج یا یکباره). هنگامی که این اتفاق می افتد، تخلیه و پر شدن مجدد توالت شما بیشتر طول می کشد و باعث افت سطح آب می شود. هنگامی که مخزن توالت کم پر است یا زمان زیادی برای پر شدن طول می کشد، این می تواند باعث شود بوی گاز فاضلاب برگردد. نتیجه کمی گیج کننده است – شما هنوز هم می توانید سیفون بکشید، اما بوی وحشتناکی از توالت می آید.

راه حل: اگر مشکوک به انسداد هستید، مراقب شستشوی سیفون توالت باشید – نتیجه ممکن است سرریز شود. سعی کنید توالت را فرو ببرید یا لوله تخلیه را به شکل مارپیچ بکشید تا هر چیزی که مانع آن شده است را از جای خود خارج کنید.

5) مهر و موم توالت شکسته

یک حلقه مومی حلقه ای شکل در داخل پایه توالت شما وجود دارد. اگر این مهر و موم شکسته شود، هم بو و هم آب به داخل اتاق نشت می کند. توالت همچنین ممکن است روی پایه خود شروع به “تکان دادن” کند.

راه حل: برای تعویض مهر و موم با خدمات لوله کشی حرفه ای تماس بگیرید.

6) توالت ترک خورده

ترک در کاسه توالت ممکن است باعث نشت کند آب شود. در نتیجه، مقدار آب در کاسه توالت کمتر از آنچه که باید باشد، اجازه می دهد تا گاز بدبوی فاضلاب از لوله های فاضلاب شما وارد شود.

راه حل: ممکن است برای شکاف بالای خط آب، تعمیر امکان پذیر باشد، اما اگر آسیب کمتر باشد، احتمالاً به یک توالت جدید برای از بین بردن بوی گاز فاضلاب نیاز خواهید داشت.

7) لوله هواکش با طراحی ضعیف

بوی تخم مرغ گندیده را استشمام می کنید؟ ممکن است مشکل لوله هواکش شما باشد. یک لوله هواکش برای انتشار گازهای بدبوی فاضلاب از طریق سقف خانه شما طراحی شده است. سپس لوله تهویه هوای تازه را به خانه شما بازمی گرداند. مشکل این است که اگر لوله هواکش مسدود شده باشد یا به اشتباه نصب شده باشد، باعث می شود که بوی فاضلاب در خانه شما محبوس شود.

رفع بوی بد فاضلاب سینک در تهران -شرکت لوله بازکنی آروین

دلایل ایجاد بوی بد فاضلاب از سینک ظرفشویی در چیتگر

آیا بوی مرموز و نامطبوعی در آشپزخانه خود حس می کنید؟  مهم نیست چند بار زباله ها را پاک کنید یا بیرون ببرید باز بوی بد از آشپزخانه می آید؟پس باید سینک آشپزخانه خود را چک کنید.

سینک آشپزخانه شما ممکن است سخت ترین وسیله لوله کشی در خانه شما باشد. اگر مشکلی با آن وجود دارد، به احتمال زیاد مواد غذایی که در دور ریخته می‌کنید یا چربی‌هایی که بشقاب‌های کثیف را می‌شویید به درستی از خانه شما پاک نمی‌شود.

وقتی غذا یا چربی در لوله های سینک آشپزخانه شما گیر می کند، شروع به پوسیدگی می کند. پوسیدگی غذا یا سایر مواد زائد می تواند بوی بدی ایجاد کند و به محل پرورش باکتری ها و آفات تبدیل شود. حتی اگر دفنی نداشته باشید، موادی که در سینک ظرفشویی آشپزخانه ریخته می‌شوند می‌توانند به سرعت جمع شوند و شروع به بوییدن کنند. اگر سینک آشپزخانه شما بوی ترشی دارد که نمی توانید آن را از بین ببرید، در اینجا چند توضیح ممکن و کارهایی که می توانید در مورد آن انجام دهید وجود دارد.

اگر روغن پخت و پز یا روغن نباتی را در زهکشی سینک آشپزخانه خود بریزید، می‌تواند در کناره‌های فاضلاب، دفع یا لوله پایین ببندد. سپس، گریس شروع به تجزیه می کند و سایر زباله های در حال سقوط را به دام می اندازد. به زودی، بوی ناخوشایند گندیدگی از سینک بیرون می آید و به آشپزخانه شما می آید.

حدود یک فنجان جوش شیرین را در سینک ظرفشویی آشپزخانه خود بریزید. این کار را با همان مقدار سرکه ادامه دهید، سپس بگذارید حدود ده دقیقه بماند. در حالی که مخلوط کار خود را انجام می دهد، یک قابلمه آب را بجوشانید. ده دقیقه که گذشت، آب جوش را داخل سینک بریزید. جوش شیرین و سرکه باید کف کند و چربی موجود در آبکش شما را از بین ببرد و سپس آب جوش همه آن را خارج کند.

خواندن  رفع بوی بد فاضلاب شوش

گاهی اوقات، ضایعات غذا یا سایر تفاله ها می توانند روی تیغه های زباله دان شما گیر کنند. آن غذا می پوسد و شروع به بوییدن می کند. پس برای رفع بوی بد فاضلاب از سینک حدود دو فنجان تکه یخ و یک فنجان نمک بردارید. آب سرد سینک آشپزخانه را روشن کنید و حدود 20 ثانیه دفع کنید. پس از آن، فنجان های یخ و نمک را در دور ریخته کنید. اجازه دهید تا زمانی که تمام تکه های یخ از بین بروند، دفع ادامه یابد. بریدن یخ در آب سرد باید به پاک کردن زباله های گیر کرده روی تیغه ها کمک می کرد.

برای جلوگیری از بوی بیشتر، پوست لیمو، گریپ فروت یا پرتقال را در حالی که آن را با یخ اجرا می کنید، بریزید. می توانید آب لیمو و سرکه را نیز اضافه کنید.

تله آشپزخانه

اگر سینک آشپزخانه شما بیشتر بوی فاضلاب می دهد تا غذای فاسد، ممکن است تله آن مشکل داشته باشد. تله سینک آشپزخانه لوله ای به شکل P یا U است که مستقیماً زیر سینک سینک قرار دارد. وظیفه تله جلوگیری از انتقال گاز فاضلاب از لوله ها به خانه شما است. همچنین برای بازیابی حلقه های ازدواج گمشده مفید است.

معمولا بوی فاضلاب به این معنی است که آب موجود در تله ای که گاز فاضلاب را مسدود می کند تبخیر شده است. این می تواند اتفاق بیفتد اگر سینک برای مدتی استفاده نشده باشد. اگر اینطور است، تنها کاری که باید انجام دهید این است که سینک را اجرا کنید و اجازه دهید آب دوباره در تله پر شود. در حین اجرای آب به تله نگاه کنید تا مطمئن شوید که نشتی ندارد.

اگر مشکل حل نشد، تله را بیرون بیاورید، آن را خالی کنید، آن را با یک مسواک قدیمی و یک ماده تمیزکننده پاک کنید و آن را تعویض کنید. گرفتگی می تواند در تله های آشپزخانه و حمام ایجاد شود. ممکن است نیاز به تمیز کردن دوره ای داشته باشند، اما اگر مشکل ادامه داشت، با ما تماس بگیرید.

اگر همه چیز را امتحان کرده اید و هنوز بوی بدی دارید، برای رفع بوی بد فاضلاب در چیتگر با ما تماس بگیرید. ما با فناوری تمیز کردن لوله و سال ها تجربه،  تضمین می کنیم که مشکل شما را پیدا کرده و حل می کنیم و آشپزخانه شما را دوباره بوی تازه می دهد.

راههای خانگی رفع بوی بدفاضلاب-شرکت لوله بازکنی آروین

راههای خانگی رفع بوی بد فاضلاب چیتگر

برای رفع بوی بدفاضلاب  باید هرگونه انسدادی که باعث ایجاد بو می شود را پاک کنید. در زیر بهترین روش‌های ما برای پاک کردن زهکشی و خلاص شدن از بوی بد تخم مرغ فاسد آورده شده است.

استفاده از آب جوش

با استفاده از پیستون

استفاده از سرکه سفید

استفاده از سود سوزآور

استفاده از آب جوش

کتری را بجوشانید سپس مقداری آب داغ در حال جوش را در آبکش بریزید. پنج دقیقه صبر کنید سپس به مقدار مساوی آب سرد بریزید. این کار باعث می‌شود که چربی باقی‌مانده مسدود شود و امیدواریم انسداد و بو را پاک کند.

با استفاده از پیستون

استفاده از پیستون همچنین می تواند به پاکسازی مجرای بدبو کمک کند. به سادگی فنجان پیستون را روی تخلیه حوضه قرار دهید و به مدت حداقل یک دقیقه با شدت بالا و پایین پمپ کنید تا هرگونه انسداد کوچک برطرف شود. در نهایت، شستشوی آب جوش را تکرار کنید تا باقیمانده انباشته شده از بین برود. مطمئن شوید که پیستون خود را برای هر موردی در دسترس داشته باشید!

استفاده از سرکه سفید

یک راه ساده دیگر برای پاک کردن فاضلاب سینک، استفاده از مقدار کمی سرکه سفید است. یک فنجان سرکه سفید را در فاضلاب بریزید، بگذارید 30 دقیقه بماند، سپس با آب داغ بشویید.

استفاده از جوش شیرین

سود سوزآور (سدیم هیدروکسید) نیز برای رفع انسداد سینک ها و سوراخ های دوشاخه بسیار موثر است. این ماده دارای خواص چربی زدایی فوق العاده ای است به این معنی که می تواند چربی و چربی را که شایع ترین علت مسدود شدن زهکشی هستند، تجزیه کند. برای رفع انسداد سینک با استفاده از سود سوزآور، توصیه می کنیم از محلول حدود 10 درصد استفاده کنید. برای ایجاد محلول 10 درصد سود سوزآور، به سادگی 100 گرم کریستال هیدروکسید سدیم (سوزا کاستیک) را در 1 لیتر آب حل کنید. به سادگی محلول 10 درصد را در فاضلاب بریزید و بگذارید کار کند، توصیه می شود سود سوزآور را حدود نیم ساعت بگذارید تا جادوی خود را اعمال کند تا رسوبات داخل سینک از بین برود. پس از گذشت 5 دقیقه، به آرامی مقداری آب داخل سینک بریزید و فشار آب را افزایش دهید. اگر شفاف نیست، فرآیند ایجاد محلول و ریختن آن در سینک را تکرار کنید تا زمانی که زهکش شفاف به نظر برسد. سود سوزآور همچنین می‌تواند برای بازکردن مؤثر سوراخ‌های دوشاخه، زهکشی‌های فضای باز و توالت‌ها استفاده شود.

توجه داشته باشید که سود سوزآور ماده خطرناکی است و پس از تماس مستقیم می تواند سینک و چشم را تحریک کند. اگر این روش را امتحان می‌کنید، مطمئن شوید که از دستکش استفاده می‌کنید و محافظ چشم برای جلوگیری از آسیب‌دیدگی دارید، یا اگر مراقب خطرات هستید، روش دیگری را امتحان کنید.

رفع بوی بد ماشین لباسشویی -شرکت لوله بازکنی آروین

علت بوی بدفاضلاب ماشین لباسشویی چیست و چگونه از آن جلوگیری کنیم؟

هیچ چیز بدتر از این نیست که درب ماشین لباسشویی خود را باز کنید و با بوی نامطبوع و راکد مواجه شوید. برای جلوگیری از بوییدن ماشین لباسشویی، باید منبع مشکل را بدانید. بوی بد ماشین لباسشویی شما به دلیل ترکیبی از کپک، کپک و باکتری ایجاد می شود. وقتی لباس‌ها را در دستگاه خود می‌گذارید، روغن بدن، کثیفی، مو، و زباله در واشر، مهر و موم و مخزن مواد شوینده محبوس می‌شوند. با گذشت زمان، معجون به همراه رطوبت رختشویخانه، رایحه ای نه چندان مطبوع ایجاد می کند. از قضا، بوی ماشینی که قرار است لباس های شما را تمیز کند، بدتر از خود لباس های شسته شده شما می شود. برای بازگرداندن دستگاه خود به روال خود، نکات ساده ای در مورد چگونگی خلاص شدن از شر بوی ماشین لباسشویی ارائه کرده ایم.

خواندن  رفع بوی بد فاضلاب شریعتی

دستگاه خود را از داخل و خارج تمیز کنید: ممکن است واضح به نظر برسد، اما برخی از مواردی است که همه ما فراموش می کنیم. برای تمیز کردن داخل و خارج ماشین لباسشویی، کافی است قطعاتی مانند سینی مواد شوینده را بردارید و قبل از تمیز کردن با مسواک، آن را با بی کربنات نوشابه آغشته کنید و بیرون را با یک پارچه مرطوب پاک کنید.

نکته دیگر در مورد نحوه از بین بردن بوی ماشین لباسشویی تمیز کردن درزگیر بعد از هر بار شستشو است. وقتی چرخه ای را اجرا می کنید، ممکن است مواد شوینده، کثیفی، زباله و پسماند باقی بماند. وقتی زباله ها را برای مدت طولانی رها می کنید، می تواند باعث رشد قارچ ها و باکتری ها شود.

انجام یک شستشوی سرویس: شستشوی سرویس جایی است که شما ماشین لباسشویی خود را بدون لباس در آن کار می کنید. اکثر مردم در بریتانیا برای صرفه جویی در هزینه انرژی هنگام شستن لباس ها، دستگاه خود را در دمای 40 درجه یا کمتر کار می کنند. اما، هنگام اجرای سرویس شستشو، دما باید بالاتر باشد. اکثر تولید کنندگان به شما توصیه می کنند که یک بار در ماه یک شستشوی سرویس انجام دهید.

لوله استند را بررسی کنید: اگر بوی آن حتی پس از تمیز کردن دستگاه باقی می ماند، لوله ایستاده خود را تمیز کنید. ممکن است لوله تا حدی مسدود شده باشد. برای از بین بردن انباشته باقیمانده از یک مسدود کننده تخلیه استفاده کنید. اکنون از شر مشکل خلاص شده اید، جلوگیری از بازگشت بو بسیار مهم است! در اینجا چند نکته مفید برای جلوگیری از بوی نامطبوع ماشین لباسشویی آورده شده است.

چگونه بوی ماشین لباسشویی خود را متوقف کنیم؟ توصیه های دیگر

تغییر دمای شستشو را در نظر بگیرید: برخی از ماشین‌ها مانند ماشین لباسشویی هوشمند دارای عملکردهای بهداشتی خودکار هستند. با شستشو در دمای 60 درجه سانتیگراد، عملکرد Hygiene به طور خودکار فعال می شود که تمیز کردن عمیق لباس ها را در عین حفظ دمای یکسان برای کل چرخه شستشو فراهم می کند. همه با یک کلیک!

از مواد شوینده صحیح استفاده کنید: یک سازنده ماشین لباسشویی معمولاً توصیه می کند که کدام نوع شوینده را با ماشین خود استفاده کنید. اگر از مواد شوینده پودری استفاده می‌کنید، مخصوصاً با لودر جلو، ممکن است بیش از توان دستگاه شما کف تولید کند، بنابراین دفترچه راهنما را بررسی کنید.

به محض اتمام چرخه لباس ها را درآورید و در را باز بگذارید تا هوا به گردش درآید. برای تسهیل گردش هوای تازه از یک فن در اتاق لباسشویی استفاده کنید. اگر مشکل ادامه داشت، ممکن است ارزش خرید یک دستگاه رطوبت گیر برای کمک به از بین بردن رطوبت را داشته باشد.

واشر را تمیز کنید: حتی با مواد شوینده صحیح و پس از تخلیه درام پس از هر بار شستشو، هیچ تضمینی وجود ندارد که واشر شما تازه بماند مگر اینکه واشر را نیز تمیز کنید. برای یک گزینه سازگار با محیط زیست، از مخلوط آب و سرکه یک بار در ماه استفاده کنید.

هزینه رفع بوی بد فاضلاب در چیتگر

هزینه رفع بوی بد فاضلاب در چیتگر، پس از حضور کارشناس و تشخیص اینکه نیاز به تخریب می باشد یا خیر توسط کارشناسان این شرکت قابل اعلام می باشد. .سایت لوله بازکنی آروین برای رفع بوی بد فاضلاب در چیتگر با 15سال تجربه واستفاده از تجهیزات ودستگاههای پیشرفته در کنار شما هستیم.

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on pinterest
Share on telegram
Share on twitter
Share on print
Share on email
اشتراک گذاری درصفحات اجتماعی

سوالات متداول

قیمت و هزینه رفع بوی بد فاضلاب در چیتگر چقدر است؟

 با توجه نرخ مصوب اتحادیه که تعیین شده، هزینه‌ای که ما برای مشتریان خود در نظر می‌گیریم منصفانه و ارزان تر از نرخ حداقلی اتحادیه است.لطفا برای اطلاع از قیمت به روز با شمارهای ثبت شده در سایت تماس بگیرید.

زمان ارسال تکنیسین برای رفع بوی بد فاضلاب چقدر طول می کشد؟

کمتر از نیم ساعت یکی از تکنیسین های باتجربه ما همراه با تجهیزات پیشرفته در محل ثبت شده شما خواهد بود.

آیا تنفس بوی فاضلاب مضر است؟

خطرات و اثرات اصلی مرتبط با قرار گرفتن در معرض عبارتند از: مسمومیت با سولفید هیدروژن. قرار گرفتن در معرض سطوح کم سولفید هیدروژن باعث تحریک چشم ها و مجاری تنفسی می شود. علائم دیگر عبارتند از: عصبی بودن، سرگیجه، حالت تهوع، سردرد و خواب آلودگی.

 
چرا خانه من مدام بوی فاضلاب می دهد؟

اگر بوی بد فاضلاب را در داخل خانه تشخیص می دهید، به این معنی است که یک پیوند ضعیف در جایی در سیستم لوله کشی شما وجود دارد. منابع احتمالی شامل زهکشی سینک حمام، توالت، زهکشی آشپزخانه، زهکشی زیرزمین، لوله کشی قدیمی یا حتی پشته دریچه ای است که ازخانه شما خارج می شود.

 
 
شرکت لوله بازکنی آروین در چه زمینه هایی فعالیت می نماید؟

شرکت لوله بازکنی آروین با 15سال تجربه واستفاده از متخصصان حرفه ای در زمینه لوله بازکنی ,تخلیه چاه,حفر چاه,لایروبی چاه ,رفع بوی بدفاضلاب ,رفع نم و رطوبت ساختمان ,تشخیص ترکیدگی لوله ,رفع گرفتگی توالت فعالیت می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.