فهرست مطالب

رفع گرفتگی توالت ونک تهران

رفع گرفتگی توالت در ونک یکی از دغدغه های اصلی مردم گیشا در زمان گرفتگی توالت می باشد.اما دلایل گرفتگی توالت در ونک چه هستند؟گرفتگی توالت ونک یک مشکل لوله کشی بسیار رایج و در عین حال نگران کننده است که اکثر مردم در یک زمان با آن دست و پنجه نرم می کنند.دلایل گرفتگی توالت می‌تواند شامل استفاده بیش از حد از دستمال توالت، گذاشتن اشیاء غیرقابل شستشو در توالت یا سینک باشد. وقتی صحبت از گرفتگی توالت می شود، تیم شرکت لوله بازکنی آروین در تهران همه نوع گرفتگی توالت را تجربه ورفع کرده است. داستان‌هایی می‌توانیم درباره چیزهایی که از توالت‌های مردم بیرون آورده‌ایم برایتان بگوییم، بسیار عجیب است ، از کلید گرفته تا تلفن و اسباب‌بازی.

اگرچه ممکن است عجیب باشد ، اما مشتریان زیادی را دیده‌ایم که به‌طور تصادفی توالت‌های خود را مسدود می‌کنند و سپس به اشتباه با آن‌ها برخورد می‌کنند، که به طور ناخواسته می‌تواند منجر به مشکلات مداوم لوله‌کشی و تعمیرات گران قیمت شود. چند دقیقه وقت بگذارید تا درباره علل رایج گرفتگی توالت‌ در ونک و اینکه چگونه می‌توانید مشکلات را بدون آسیب‌های جدی (و هزینه گران‌ قیمت) برطرف کنید.شرکت لوله بازکنی آروین برای رفع گرفتگی توالت تهران با  ایجاد شعبات رفع گرفتگی توالت شمال تهران,رفع گرفتگی توالت جنوب تهران,رفع گرفتگی توالت شرق تهران,رفع گرفتگی توالت غرب تهران, با 15سال تجربه وداشتن تجهیزات پیشرفته در خدمت مردم عزیز استان تهران می باشد.

رفع گرفتگی توالت تهران - شرکت لوله بازکنی آروین

گرفتگی توالت ونک با استفاده از دستمال توالت

 رایج ترین دلیل گرفتگی توالت دستمال توالت است.اگرشما یکی از افرادی هستید که هنگام استفاده از حمام وتوالت از دستمال توالت زیادی استفاده می کنید، در اینجا چند نکته وجود دارد!

یک فلاش دوبل انجام دهید. ابتدا ضایعات را بشویید، سپس با شستشوی دوم برای دستمال, توالت ادامه دهید. این امرباعث می شود که گرفتگی بیش از حد یکباره به حداقل برسد.

استفاده از دستمال توالت ضخیم تر و با کیفیت تر را در نظر بگیرید تا بتوانید کمتر از آن استفاده کنید.

به جای خرد کردن کاغذ، آن را تا کنید. این باعث می‌شود که دستمال توالت در فاضلاب کمتر گیر کند.

بیشتر اوقات، یک پیستون توالت استاندارد و بادوام باید برای مراقبت از این نوع گرفتگی ها کار کند.

اگر می‌خواهید از دستمال توالت کمتری برای کاهش گرفتگی استفاده کنید، بیدها گزینه عالی دیگری هستند. صندلی بیدت به شما این امکان را می دهد که از دستمال توالت به طور کلی صرف نظر کنید. زیرا دارای خشک کن اتوماتیک می باشند.

گذاشتن اشیاء غیر قابل شستشو در توالت

هرگز نباید چیزی غیر از دستمال توالت را در توالت خود بریزید. ممکن است از آنجایی که شسته می‌شود، چیز مهمی به نظر نرسد – به ویژه محصولات کاغذی مانند کلینکس یا دستمال‌ها – اما این اجسام خارجی می‌توانند در طول زمان جمع شوند، به دام بیفتند و مشکلاتی ایجاد کنند.

به جای ریختن سایر محصولات کاغذی در توالت، نکات زیر را در نظر داشته باشید.

یک سطل زباله در دستشویی داشته باشید تا از وسوسه انداختن اشیاء غیرقابل شستشو در توالت جلوگیری کنید.

اقلام قابل استفاده مجدد مانند دستمال و پوشک پارچه ای را در نظر بگیرید. آنها نه تنها در توالت شما قرار نمی گیرند، بلکه به احتمال زیاد در پول خود صرفه جویی کرده و وسایل را از محل دفن زباله دور نگه دارید.

اگر سیفون‌کشی کرده‌اید یا چیزهای غیرقابل شستشو را در توالتتان می‌ریزید، فوراً آن را متوقف کنید. 

مواردی که نباید در توالت خود بندازید عبارتند از:

محصولات زنانه

پوشک

دستمال مرطوب نوزاد

دستمال مرطوب آرایشی

دستمال توالت

توپ های پنبه ای

نخ دندان

مو از برس 

تیغ

اقلام خوراکی و آشامیدنی

روغن پخت و پز

در حالی که ما تعداد زیادی از مردم را دیده‌ایم که اقلام فوق را عمداً در توالت می اندازند.

رفع گرفتگی توالت فوری - شرکت لوله بازکنی آروین

چه زمانی برای گرفتگی توالت ونک با یک لوله کش تماس بگیرید

به طور کلی، ما همیشه می گوییم که اگر مطمئن نیستید، بهتر است به جای اینکه خودتان به این مورد رسیدگی کنید برای رفع گرفتگی توالت ونک و برای اینکه مشکلات بیشتری را ایجاد نکنید، بایک شرکت حرفه ای تماس بگیرید. اگر با گرفتگی توالت سروکار دارید، در اینجا چند نشانه وجود دارد که زمان تماس با یک لوله کش است.

اگر وسیله ای در توالت گیر کرد از شستشو وریختن آب جلوگیری نمایید. دستکش، انبر را بردارید و آن وسیله را از توالت بردارید. به نظر کار کثیفی است اما بهتر از آسیب های شدید و تعمیرات گران لوله کشی است.

اگر در آن زمان نمی توانید با مشکل مقابله کنید، صندلی توالت را بلند کنید یا یادداشتی بگذارید تا نفر بعدی که از دستشویی استفاده می کند به طور تصادفی آن را تخلیه نکند یا مشکل را بدتر نکند.

در مورد خوشبو کننده های کاسه توالت، به جای آویزان کردن روی کاسه توالت، به خوشبو کننده ای که در مخزن توالت می رود، تغییر دهید. به این ترتیب، به طور تصادفی نمی افتد.

پیشخوان های حمام را تا جایی که ممکن است دور از شلوغی نگه دارید تا از برخورد تصادفی اشیا در توالت جلوگیری کنید.

اگر نمی دانید چگونه گرفتگی توالت را برطرف کنید بهتر است با یک متخصص مشورت کنید تا اینکه آسیب دائمی به سیستم لوله کشی خود وارد کنید.تکنیسین های ما با داشتن تجهیزات حرفه ای برای رفع گرفتگی توالت ونک در خدمت شما می باشند.

فیلم رفع گرفتگی توالت توسط تکنیسین سایت لوله بازکنی آروین

روشهای رفع گرفتگی توالت در ونک

آب داغ را داخل کاسه توالت بریزید

یک گلدان یا پارچ را با آب داغ  پر کنید. از آب داغ در حال جوش استفاده نکنید! اگر این کار را انجام دهید، ممکن است توالت چینی شما را بشکند.از سطح کمر، آب داغ را داخل کاسه توالت خود بریزید.

خواندن  رفع گرفتگی توالت تجریش

فشار آب در حال سقوط، همراه با گرمای آن، می تواند به شل شدن و از بین بردن گرفتگی کمک کند.

مواد شوینده ظرفشویی را اضافه کنید

اگر ترفند آب گرم جواب نداد، مقداری مایع ظرفشویی به کاسه اضافه کنید. صابون باعث می شود گرفتگی لغزنده شود و امیدواریم به پاک شدن آن از طریق لوله ها کمک کند.

پس از افزودن مایع ظرفشویی، بگذارید همه چیز به مدت 20 دقیقه یا بیشتر بماند. دوباره آن را فلاش کنید. اگر هنوز حرکت نمی کند، یک دسته دیگر از آب گرم را در توالت بریزید. همچنین می توانید با ریختن یک قابلمه آب داغ مخلوط با صابون ظرفشویی در ظرف، چیزهایی را از همان ابتدا ترکیب کنید.

سرکه و جوش شیرین را با هم ترکیب کنید

 یک فنجان جوش شیرین به کاسه خود اضافه کنید. به آرامی سرکه را داخل توالت بریزید تا زمانی که یک واکنش شیمیایی گازدار ایجاد کنید. امیدواریم که گاز از هم پاشیده شود و گرفتگی را از لوله عبور دهد.

برس توالت را امتحان کنید

می توانید از برس توالت خود به عنوان نوعی پیستون استفاده کنید. آن را در سوراخ کاسه توالت بچسبانید و آن را بالا و پایین ببرید، همانطور که در حال فرو رفتن هستید. این باعث می شود تا مقداری عمل مکش ایجاد شود، در حالی که ماده ای که توالت را مسدود کرده و به پایین کشیدن اشیا کمک می کند، می شکند.

اگر نمی‌خواهید برس‌تان با موادی که باعث مسدود شدن توالت می‌شود، پوشانده شود، قبل از استفاده، یک کیسه مواد غذایی پلاستیکی را دور برس بپیچید.

از فنر آویز سیمی استفاده کنید

یک آویز سیمی بگیرید و آن را صاف کنید. آن را به سمت پایین سوراخ بلغزانید تا از جای خود خارج شود و هر چیزی که باعث گرفتگی می شود از بین برود. مواظب باشید روی چینی ته ظرف خراشیده نشود!

از یک بطری نوشابه 2 لیتری استفاده کنید

برای این یکی به یک جفت دستکش لاستیکی نیاز دارید زیرا دستان خود را در توالت گرفتگی می‌چسبانید. این آخرین تلاش خود را بوچ کسیدی و ساندنس کید در نظر بگیرید تا بدون پیستون گیره را از بین ببرند.

یک بطری 2 لیتری نوشابه را با آب داغ از وان پر کنید. انگشت شست دستکش خود را روی دهانه بطری قرار دهید و سپس آن را در کاسه توالت قرار دهید. شروع به فشردن بطری کنید تا آب داغ خارج شود. آب داغ، به اضافه فشار آب، باید گرفتگی را از بین ببرد.

رفع گرفتگی توالت شبانه روزی - شرکت لوله بازکنی آروین

رفع گرفتگی توالت در ونک با پیستون

اگر اولین باری است که گرفتگی توالت را باز می‌کنید، کافی است برخی از مراحل اولیه را دنبال کنید تا راه را برای تخلیه کامل تخلیه کنید. تنها چیزی که نیاز دارید یک پیستون توالت، تکنیک مناسب و چند دقیقه است.

قبل از اینکه شروع کنید، مطمئن شوید که پیستون مناسب برای کار دارید. باور کنید یا نه، انواع مختلفی از پیستون برای انواع مختلف وسایل لوله کشی وجود دارد. ابتدایی ترین نوع، پیستون فنجانی است که به آن پیستون سینک نیز می گویند. دارای یک فنجان لاستیکی گنبدی شکل با کف صاف است. این نوع برای سینک‌ها و وان‌ها بهترین است، زیرا کف صاف یک مهر و موم در اطراف سینک یا حوض وان نسبتاً صاف ایجاد می‌کند.

ابزار مناسب برای فرو بردن توالت، پیستون توالت است که به آن پیستون فلنج نیز می گویند. این دارای یک فنجان است که بلندتر از فنجان در یک پیستون سینک است، و دارای یک امتداد آستین مانند، فلنج، در پایین فنجان است. فلنج برای مهر و موم خوب در سوراخ کاسه توالت شما قرار می گیرد. فلنج همچنین می تواند در فنجان جمع شود تا بتوان از پیستون روی سینک و وان استفاده کرد. پیستون فنجانی برای پاک کردن گرفتگی توالت کارایی بسیار کمتری دارد، بنابراین، برای این کار، یک پیستون فلنجی می خواهید.

رفع گرفتگی توالت ونک با استفاده از فنر

تله توالت یک کانال خمیده در داخل پایه توالت است که از سوراخ ته کاسه به لوله تخلیه منتهی می شود. هنگامی که توالت پشتیبان می گیرد و گرفتگی در لوله فاضلاب رخ نمی دهد، انسداد معمولاً در تله وجود دارد. با بررسی سینک و یا زهکشی وان می‌توانید تشخیص دهید که گرفتگی در تله توالت است یا بیشتر در لوله فاضلاب. توالت‌ها، سینک‌های حمام و وان تقریباً همیشه به همان لوله تخلیه اصلی تخلیه می‌شوند، بنابراین اگر سینک یا وان بدون مشکل تخلیه می‌شود، به احتمال زیاد گرفتگی در تله توالت است.

بیشتر گرفتگی های توالت را می توان با استفاده از پیستون توالت (نه یک پیستون فنجانی معمولی) پاک کرد. در صورت عدم موفقیت، چیز بعدی که باید امتحان کنید یک مارپیچ توالت است، که نوع خاصی از مار تخلیه لوله کشی طراحی شده برای توالت است.

فیلم رفع گرفتگی توالت توسط تکنیسین سایت لوله بازکنی آروین

گرفتگی توالت با مو در ونک

آیا می توانید موها را در توالت شویید؟ از گرفتگی لوله ها خودداری کنید!

آیا می توانید موها را در توالت آب بکشید؟

چگونه باید موها را از بین ببرید؟

چه چیزی را می توانید در توالت تخلیه کنید؟

آیا می توانید موها را در توالت آب بکشید؟ سوال خوبی است از آنجایی که می توانید برخی چیزها را در آنجا قرار دهید . با این حال، قبل از اینکه موهای خود را در لگن بیندازید و بشویید، به نکاتی توجه نمایید.

ریختن موها در توالت ممکن است به نظر کار مهمی نباشد.  حقیقت این است که مو به سرعت با سایر چیزهای موجود در لوله های شما ترکیب می شود و انسداد ایجاد می کند. این بدان معناست که شما ممکن است با مشکل لوله کشی روبرو شوید.

خواندن  رفع گرفتگی توالت شهرک والفجر

اگر به این فکر کرده اید که چگونه موها را از زهکشی خارج کنید، می دانید که چه آسیبی می تواند داشته باشد. موها در لوله گیر می کند!زیرا موهای شما شروع به مخلوط شدن با کف صابون محصولات شما می کند. همین اثر در زهکشی های دیگر شما نیز رخ می دهد. ممکن است متوجه شوید که موهایتان سریع‌تر از آن چیزی که بتوانید بگویید لوله‌ها را مسدود می‌کند.

این قانون طلایی فقط در مورد موهای انسان صدق نمی کند. به عنوان مثال، اگر حیوانات خانگی دارید که مرتباً آنها را مرتب می کنید، باید از شستن خز یا موهای آنها در توالت اجتناب کنید. آخرین کاری که می خواهید انجام دهید این است که فاضلاب خود را خراب کنید زیرا قبل از شستشو فکر نکرده اید.

چگونه باید موها را از بین ببرید؟

صحنه را تصور کنید: شما برس موی خود را تمیز کرده اید و اکنون یک دسته مو در دست دارید. چگونه از شر آن خلاص می شوید؟

چند راه وجود دارد که می توانید به اینجا بروید. ابتدا، آن را در سطل زباله بیندازید. این گزینه سازگار با محیط زیست نیست، اما سریع ترین و ساده ترین کاری است که می توانید انجام دهید. 

از طرف دیگر، ممکن است موها را کمپوست کنید. موهای انسان و خز حیوانات خانگی را می توان کمپوست کرد. از آنجایی که این مواد 100٪ آلی هستند، با گذشت زمان کمپوست می شوند، بنابراین لازم نیست نگران باشید. اگر یک توده کمپوست در باغ خود دارید می توانید از آن برای موهای خود استفاده کنید.

رفع گرفتگی توالت ارزان - شرکت لوله بازکنی آروین

چگونه گرفتگی توالت را در ونک با پیستون را باز کنیم؟

لوازم مورد نیاز : دستکش لاستیکی

پیستون توالت

آب برای پر کردن کاسه توالت (در صورت لزوم)

روش کار:

کاسه توالت را پر کنید (در صورت نیاز)

اطمینان حاصل کنید که آب ساکن در کاسه توالت وجود دارد. فرو بردن سر پیستون ایده آل است، اما حداقل به آب کافی برای پوشاندن لبه فنجان پیستون (نه فقط فلنج) نیاز دارید. در صورت لزوم آب را به کاسه اضافه کنید.

پیستون را در موقعیت قرار دهید.

در صورت تمایل دستکش لاستیکی بپوشید. مطمئن شوید که فلنج پیستون توالت کاملاً از لیوان بیرون کشیده شده است. پیستون را با زاویه در کاسه پایین بیاورید تا فنجان تا حد امکان با آب پر شود. اگر مستقیم به پایین بروید، فنجان هوای زیادی را به دام می‌اندازد، که بیشتر از آب فشرده می‌شود و نیروی فرو رفتن را کاهش می‌دهد. فنجان را روی سوراخ تخلیه توالت قرار دهید تا فلنج داخل سوراخ باشد و فنجان یک مهر و موم کامل در اطراف سوراخ بیرونی ایجاد کند.

دسته پیستون را در هر دو دست بگیرید و فنجان را با فشار به پایین فشار دهید، سپس بدون شکستن مهر و موم فنجان در اطراف سوراخ، به سمت بالا بکشید. حرکت فشار-کشش را پنج یا شش بار تکرار کنید، سپس پس از آخرین فشار، فنجان را از سوراخ خارج کنید.

هدف ایجاد نیروهای متناوب فشرده سازی و مکش در زهکشی توالت برای شل شدن گرفتگی است. اگر به نظر می رسد که هل دادن شما به جای اینکه به سمت سوراخ فرو رود، طرف فنجان را بیرون می زند، مهر و موم مناسبی ندارید. جای فنجان را تغییر دهید و دوباره امتحان کنید.

یک سری حرکات فرو رفتن را در صورت نیاز تکرار کنید تا کاسه به خودی خود خالی شود. پیستون را کنار بگذارید.

همیشه در حین شیرجه زدن، فشار رو به پایین را روی پیستون نگه دارید، حتی زمانی که کمی در حرکت بالا حرکت کنید. اگر فشار را به طور کامل کنار بگذارید، مهر و موم اطراف فنجان را می شکنید.

درب مخزن را از توالت بردارید و درب گرد لاستیکی (به نام فلپر) را در مرکز کف مخزن قرار دهید. اگر توالت همچنان مسدود باشد، این قطع اضطراری آب است.

سیفون را بزنید. اگر به طور معمول فلاش می شود، کار شما تمام شده است و می توانید درب مخزن را دوباره قرار دهید. اگر چندان خوش شانس نیستید و توالت همچنان مسدود است و خطر سرریز شدن آن را تهدید می کند، دست را به داخل مخزن ببرید و فلاپ را روی سوراخ به سمت پایین فشار دهید تا جریان آب از مخزن به کاسه متوقف شود. هنگامی که مخزن دوباره پر نشد، توالت را دوباره غوطه ور کنید.

اگر نمی توانید گرفتگی را پس از چندین دور فرو رفتن پاک کنید، می توانید قبل از پیدا کردن یک لوله کش، آن را با فنر توالت پاک کنید. فنرمارپیچ توالت ، یک نسخه تخصصی از یک مار تخلیه است که به طور خاص برای توالت طراحی شده است. دارای یک لوله فلزی تلسکوپی با یک دسته میل لنگ در یک طرف و یک کابل داخل آن است. انتهای کابل (که دارای نوک چوب پنبه ای است) را وارد کنید ) داخل توالت، و سپس دستگیره را بچرخانید در حالی که کابل را از طریق تله توالت به پایین فشار دهید تا گرفتگی آن پاک شود.

علاوه بر عبور و مرور و شکستن گرفتگی سخت، نوک چوب پنبه‌باز کابل می‌تواند به موانع موجود در تله توالت بچسبد تا بتوانید آنها را بیرون بکشید. اگر یک اسفنج یا وسایل نامناسب دیگر در توالت ریخته شود و گیر کند، اغلب این کار لازم است.

یک پیستون جادوی خود را با مکش و فشار ساده انجام می دهد. هنگامی که فنجان لاستیکی پیستون روی دهانه تخلیه آب بندی می شود و دستگیره به سمت بالا و پایین حرکت می کند، فشار آبی که به بالا و پایین وارد می شود، بیشتر گرفتگی ها را از بین می برد و به آنها اجازه می دهد از طریق لوله های تخلیه به کار خود ادامه دهند.

رفع گرفتگی توالت تهران ارزان - شرکت لوله بازکنی آروین

5 چیز دیگر که نباید در توالت را ریخت!

خواندن  رفع گرفتگی توالت غرب تهران

رفع گرفتگی توالت ونک می تواند بسیار آزار دهنده و وقت گیر باشد اما می تواند آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چه وسایلی را نباید در توالت بشویید؟ خوب، اجازه دهید شما را روشن کنیم. اگر می‌خواهید از دردسر و هزینه‌های تماس با یک لوله‌کش خلاص شوید، باید در اینجا پیش قدم باشید. در حالی که چیزهای زیادی وجود دارد که باید از گرگرفتگی اجتناب کنید، افراد مرتکب اشتباهات رایجی می شوند. بنابراین، با در نظر گرفتن این موضوع، بیایید به پنج چیز که نباید در توالت قرار دهید نگاهی بیاندازیم.

1-تامپون

می توانید ببینید که چرا برخی افراد تامپون ها را در توالت می ریزند. این محصولات بهداشتی در حمام استفاده می شود، بنابراین ممکن است یک حرکت واضح باشد. با این حال، تامپون ها متخلخل، متوسط هستندکه با مایع منبسط می شوند. بنابراین، وقتی آنها را در لوله های خود قرار دهید بزرگتر می شوند و تقریباً بلافاصله انسداد ایجاد می کنند.

2-بستر بچه گربه

آیا شما یک گربه ناز در خانه خود دارید؟  با ریختن زباله های بچه گربه در توالت اشتباه نکنید. ممکن است فکر کنید که این یکی از چندین هک زندگی بزرگ برای صاحبان گربه است و زباله های آنها مانند زباله های انسانی است. این نیست. علاوه بر این، بستر بچه گربه اغلب از خاک رس یا تراشه های چوبی ساخته می شود. این مواد می توانند به سرعت لوله کشی شما را خراب کرده و لوله های شما را مسدود کنند. از این حرکت احمقانه به هر قیمتی اجتناب کنید.

3-نخ دندان

هنگام استفاده از نخ دندان در حمام، کشیدن نخ دندان در توالت ممکن است یک راه حل سریع باشد. با این حال، این کار را اغلب انجام دهید، و ممکن است متوجه شوید که توالت شما شروع به مسدود شدن می کند. نخ دندان می تواند به یک توپ تبدیل شود و به مرور زمان انسداد ایجاد کند. هرچه این مواد در لوله های شما بیشتر شروع به گره خوردن کند، مشکل بدتر خواهد شد. به جای اینکه تمام این درام را برای خود ایجاد کنید، وقتی کارتان تمام شد، نخ دندانتان را مستقیماً در سطل زباله بیندازید..

4-دستمال مرطوب

آیا از دستمال مرطوب استفاده می‌کنید تا آن احساس تازه را به خود بدهید؟ اگر پاسخ مثبت است، چیزی وجود دارد که باید بدانید. اگرچه ممکن است دستمال مرطوب شبیه رول توالت به نظر برسد، اما اینطور نیست. مواد ضخیم تر است و احتمال ایجاد مشکل در زهکشی شما بیشتر است. اکثر رول های توالت زیست تخریب پذیر هستند و به طور طبیعی در لوله ها هدر می روند. با این حال، در مورد دستمال مرطوب نیز نمی توان همین را گفت. در عوض باید اینها را در سطل حمام بیندازید.

5-بانداژ

باندها ضخیم هستند تا زخم های شما را ایمن نگه دارند. این همچنین به این معنی است که آنها نباید از توالت بروند. هنگام درآوردن جراحت در حمام، ممکن است وسوسه شوید که آن را مستقیماً در توالت بشویید. انجامش نده فرقی نمی کند که این محصولات از پارچه ساخته شده باشند یا سایر مواد دور ریختنی. نتیجه یکسان خواهد بود.

رفع گرفتگی توالت با دستگاه - شرکت لوله بازکنی آروین

رفع گرفتگی توالت در ونک با دستگاه

در صورتی که موضوع جدی‌تر باشد، پیستون‌ها دیگر کار نمی‌کنند و در این زمان لوله‌کش‌ها ابزار بسیار قوی‌تری به نام مارپیچ توالت یا مار توالت می‌سازند.

این یک ابزار کابل مانند است که لوله‌کش‌ها آن را در اعماق توالت می‌پیچانند تا مسدود شود. این یک نوع وسیله برای از بین بردن گرفتگی است.شرکت لوله بازکنی آروین با داشتن وسایل و دستگاههای پیشرفته  در خدمت شما عزیزان می باشد.پس هم اکنون تماس بگیرید.

هزینه رفع گرفتگی توالت در ونک

هزینه باز کردن چاه توالت در ونک، بر اساس نرخ اتحادیه لوله بازکنی تصویب می‌شود. در بحث هزینه، وسیله‌ای که توسط کارشناس برای رفع گرفتگی لوله توالت استفاده می‌شود، نیز نقش بسیار مهمی دارد. در صورت استفاده از دستگاه فنر زن، بسته به تعداد دفعات لازم و همچنین طول فنر زن می‌تواند مقادیر متغیری داشته باشد.ما برای رفع گرفتگی توالت ونک با 15سال تجربه واستفاده از تجهیزات ودستگاههای پیشرفته در کنار شما هستیم.

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on pinterest
Share on telegram
Share on twitter
Share on print
Share on email
اشتراک گذاری درصفحات اجتماعی

سوالات متداول

قیمت و هزینه رفع گرفتگی توالت در ونک چقدر است؟

 با توجه نرخ مصوب اتحادیه که تعیین شده، هزینه‌ای که ما برای مشتریان خود در نظر می‌گیریم منصفانه و ارزان تر از نرخ حداقلی اتحادیه است.لطفا برای اطلاع از قیمت به روز با شمارهای ثبت شده در سایت تماس بگیرید.

زمان ارسال تکنیسین برای رفع گرفتگی توالت چقدر طول می کشد؟

کمتر از نیم ساعت یکی از تکنیسین های باتجربه ما همراه با تجهیزات پیشرفته در محل ثبت شده شما خواهد بود.

چگونه گرفتگی توالت را برای همیشه باز کنیم؟

یک فنجان جوش شیرین به توالت گرفتگی اضافه کنید.
دو دقیقه صبر کنید…
دو فنجان سرکه را به آرامی داخل توالت بریزید. …
اجازه دهید مخلوط سرکه و جوش شیرین برای چند دقیقه عمل کند.
توالت را بشویید تا ببینید گرفتگی پاک شده است یا خیر.

 
آیا آب جوش انسداد توالت را از بین می برد؟

آب جوش می تواند باعث ترک خوردن ظروف چینی توالت شود. اجازه دهید مایع داغ چند دقیقه در توالت بماند تا گرفتگی آن از بین برود. اگر ببینید شروع به تخلیه می کند،یعنی موفق بوده اید!

 
شرکت لوله بازکنی آروین در چه زمینه هایی فعالیت می نماید؟

شرکت لوله بازکنی آروین با 15سال تجربه واستفاده از متخصصان حرفه ای در زمینه لوله بازکنی ,تخلیه چاه,حفر چاه,لایروبی چاه ,رفع بوی بدفاضلاب ,رفع نم و رطوبت ساختمان ,تشخیص ترکیدگی لوله ,رفع گرفتگی توالت فعالیت می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.