فهرست مطالب

لوله بازکنی دربند تهران

لوله بازکنی دربند یکی از خدمات شرکت لوله بازکنی آروین در تهران می باشد. سرویسکار لوله بازکنی دربند به عنوان با کیفیت ترین و ارزان ترین لوله بازکنی در منطقه دربند و با کیفیت در اختیار ساکنین فرشته می باشد.

در واقع، شرکت لوله بازکنی آروین تمام خدمات لوله بازکنی دربند از جمله رفع گرفتگی لوله ها و اتصالات در آشپزخانه، حمام، گرفتگی توالت، توالت را در کوتاه ترین زمان ارائه می دهیم. ارائه خدمات با مجرب ترین و حرفه ای ترین افراد و پیشرفته ترین و به روزترین ابزارها در خط لوله تهران هرگونه مشکل و آسیب به لوله های منزل شما را برطرف می کند. در هر کجای استان تهران زندگی می کنید در صورت وجود مشکل در  لوله گرفتگی, زهکشی با ما تماس بگیرید.

لوله بازکنی دربند یکی از خدمات سریع ما است. زیرا این روزها گرفتگی لوله ها و گرفتگی توالت فرنگی امری رایج است و زندگی عادی را مختل می کند. حضور به موقع در محل یکی از دغدغه های مشتریان است. بنابراین نیروهای شرکت لوله بازکنی آروین در کمتر از 30 دقیقه برای انجام خدمات خط لوله در  در منطقه شما خواهند بود. و کلیه خدمات لوله بازکنی دربند مناسب ترین قیمت را ارائه می دهد.از خدمات اصلی سایت لوله بازکنی آروین ,لوله بازکنی در تهران ,لوله بازکنی شمال تهرانلوله بازکنی غرب تهران و لوله بازکنی شرق تهران , لوله بازکنی جنوب تهران می باشد.

لوله بازکنی در تهران -لوله بازکنی آروین
لوله بازکنی دربند

شش دلیل مسدود شدن لوله های تخلیه در دربند

گرفتگی لوله های فاضلاب در دربند تهران ممکن است در خانه یا محل کار شما و به دلایل مختلف اتفاق بیفتد. گرفتگی لوله فاضلاب یک ناراحتی بزرگ است که نمی توان آن را نادیده گرفت. همچنین می تواند فشار خون شما را افزایش دهد و باعث تغییرات غیرمنتظره و ناخواسته در برنامه های شما شود!!!

هر یک از لوله هایی که از توالت، سینک و وان شما جاری می شود ممکن است مسدود شود. آنها به هم متصل هستند زیرا همه آنها به لوله اصلی تخلیه می روند. این بدان معنی است که گرفتگی در یک لوله  می تواند آب را به لوله دیگر بازگرداند، مانند گرفتگی توالت به داخل وان حمام.

دلایل زیادی برای مسدود شدن زهکشی وجود دارد، اما برخی از آنها شایع تر از سایرین هستند. این دلایل همچنین می تواند از محیط های مسکونی تا تجاری متفاوت باشد.

گرفتگی فاضلاب مسکونی در دربند

1) توالت کم جریان

هیچ گرفتگی فاضلاب در منطقه گیشا خوشایند نیست، اما گرفتگی توالت به خصوص زشت است. توالت های کم جریان معمولاً بیشتر مسدود می شوند. حجم آبی که از لوله عبور می کند مهم است. اگر جریان خوبی ندارید، آنچه در توالت ریخته می شود می تواند در صف بنشیند و خشک شود. حتی وسایلی که به راحتی قابل شستشو هستند مانند کاغذ توالت می توانند سفت شوند و به داخل لوله های شما بچسبند.

2) ریشه درختان

زهکش اصلی همان چیزی است که تمام لوله های دیگر شما – توالت، سینک، آشپزخانه و وان – در آن جریان دارد. اگر گرفتگی در آنجا وجود داشته باشد، زهکشی کلی را کند می کند. فرو بردن یک خط فاضلاب مسدود شده بی فایده است – نیاز به کمک حرفه ای لوله بازکنی سیدخندان دارد. علت اصلی چنین گرفتگی ریشه درختان است.

گرفتگی لوله بخاطر ریشه درخت درتهران-لوله بازکنی آروین

ریشه درختان به سمت آب رشد می کنند. این امر به ویژه در فصل زمستان که ریشه ها رطوبت زیادی دریافت نمی کنند رایج است. وقتی ریشه های درختان را در حال رشد در لوله خود تصور می کنید، احتمالاً تصور می کنید که ریشه های درخت بزرگی که می بینید از پایه یک درخت بیرون آمده اند. اما این مهاجمان اغلب ریشه هایی به اندازه مو هستند که از طریق یک شکاف یا جدا شدن خفیف فنر فلزی می شوند و یک توپ ریشه تشکیل می دهند که می تواند لوله اصلی تخلیه را ببندد. هنگامی که این اتفاق می افتد، باید به طور حرفه ای تعمیر یا تعویض شود.

3) تشکیل صابون

سینک های شما آزار زیادی از ضایعات غذا گرفته تا مو و کثیفی می کشند. اما مانند سایر زهکش ها، سینک شما در نهایت مسدود می شود. گرفتگی می‌تواند به دلیل تجمع موادی که معمولاً تخلیه می‌شوند مانند خاک یا پوسته‌های پوستی ایجاد شود، اما این گرفتگی‌ها معمولاً با یک پیستون یا محلول شیمیایی برطرف می‌شوند. گرفتگی های جدی تر ناشی از ریختن موادی است که به خوبی در سینک شما حل نمی شوند.

گرفتگی لوله بخاطر صابون - لوله بازکنی آروین

صابون ممکن است دلیل شگفت انگیزی برای گرفتگی زهکشی باشد، اما به مرور زمان روی دیواره لوله های شما جمع می شود. اگر اجازه دهید تکه‌های صابون در زهکشی شما فرو برود، می‌توانند روی دیواره‌های لوله‌های شما سفت شوند و به هر چیز دیگری مانند ضایعات غذا، خاک یا مو که از آن عبور می‌کنند بچسبند.

4) مو

مو می تواند یک مشکل اساسی در هر زهکشی باشد، اما تخلیه وان حمام شما معمولاً بیشتر تحت تأثیر قرار می گیرد. بسیاری از ما موهای خود را در دوش یا حمام می شوییم، بنابراین مقدار زیادی از آن از فاضلاب خارج می شود. این مو به دیواره های لوله می چسبد. اگر وان شما مسدود می شود، احتمالاً دلیل آن مو است.

یک محلول شیمیایی گاهی اوقات می تواند زهکشی مسدود شده توسط مو را برطرف کند. اما اگر انسداد مو ادامه پیدا کند، می تواند آسیب دائمی ایجاد کند و نیاز به تعمیر حرفه ای داشته باشد.

گرفتگی فاضلاب ساختمان تجاری در دربند

زهکش های ساختمان تجاری بسیاری از مشکلات مشابه زهکشی های مسکونی را تجربه می کنند، اما عوامل متعددی در زهکش های تجاری رایج تر است.

5) گریس

رستوران ها و سایر مکان های تجاری اغلب مقادیر زیادی چربی را به لوله ها می فرستند. این گریس به مرور زمان جمع می شود و سایر مواردی را که برای ایجاد انسداد می گذرند، می گیرد. برای از بین بردن تجمع چربی، یک فنر برقی با درپوش محافظ لازم است تا به زهکش و لوله‌ها آسیب نرسانید. این باید توسط یک متخصص انجام شود.

6)اقلام غیر قابل شستشو

اقلام غیر قابل شستشو نیز می توانند از دلایل اصلی گرفتگی در لوله های تجاری باشند. اگر اقلام غیرقابل شست‌وشو تخلیه یا شسته شوند مانند پارچه‌های پارچه‌ای، دستمال کاغذی یا محصولات بهداشتی زنانه در لوله‌ها گیر می‌کنند و باعث می‌شوند سایر اقلام نیز گیر کنند.لوله بازکنی دربند با استفاده از تجهیزات و دستگاههای پیشرفته انجام می گردد.

لوله بازکنی در تهران فوری- لوله بازکنی آروین
لوله بازکنی دربند

چگونه گرفتگی توالت در دربند تهران را باز کنیم؟

نحوه استفاده از پیستون

تلاش برای ایجاد انسداد در توالت با پیستون اغلب می تواند مشکل را بدتر کند. در عوض، یک مهر و موم ایجاد کنید و قبل از اینکه آن را به شدت به عقب بکشید، به آرامی آن را به سمت پایین فشار دهید. مکش می تواند به عقب کشیدن گرفتگی به سمت کاسه کمک کند، انسداد را بشکند و به نیروی گرانش اجازه دهد.

برای گرفتگی های سرسخت، یک پیستون ممکن است این کار را انجام ندهد. در عوض، ابزاری به نام فنر برقی در داخل کاسه توالت قرار می گیرد و به کاربر این امکان را می دهد که فنر فلزی را بدون خراشیدن روکش از توالت عبور دهد. این فنر برقی ها می توانند گرفتگی ها را بشکنند یا گرفتگی را قلاب کنند و آن را از طریق کاسه به عقب بکشند.

 باز کردن گرفتگی سینک دستشویی در دربند

پیستون ها در باز کردن گرفتگی سینک ها عالی هستند، اما استفاده از تکنیک صحیح مهم است. همه سینک‌های دستشویی دارای سرریزهایی به اندازه یک اینچ از لبه هستند، و فرو رفتن اغلب منجر به برگشت فشار از طریق سرریز به جای فشار دادن گرفتگی می‌شود. برای استفاده از فشار هیدرولیک، در حین فرو رفتن، این سوراخ را با دستمال و فشار دست بپوشانید.

هنگامی که پیستون این کار را انجام نمی دهد، ممکن است لازم باشد از یک فنر فلزی تخلیه سیمی استفاده کنید. برای استفاده از فنر فلزی تخلیه، مجموعه بازشو در سینک ظرفشویی را بردارید و در حین چرخاندن دستگیره، به آرامی سیم را به داخل فاضلاب وارد کنید. هنگامی که فنر فلزی کمی پیشرفت کرد، کمی سیم بیشتر از فنر فلزی جلو ببرید و ادامه دهید. این باعث می شود گرفتگی شکسته شود و آن را از طریق لوله عبور دهد.

برای حمام هایی با سینک دوگانه، زهکشی سینک اغلب در یک اتصال T یا Y به هم می رسد. در سینک‌هایی که اتصالات T دارند، فنر فلزیی که از طریق یک زهکش سینک تغذیه می‌شود، می‌تواند از میان لوله‌ها و داخل سینک دیگر عبور کند، نه اینکه از زهکش به سمت گرفتگی برود. در این موارد، ممکن است لازم باشد T را جدا کنید، زهکش را فنر فلزی کنید و سپس اتصالات را با یک اتصالات نوع Y جایگزین کنید. لوله بازکنی فوری در دربند در این مواقع خدمات خود را با دستگاه‌های مخصوص ارائه می‌کند.

خواندن  لوله بازکنی ولیعصر تهران

باز کردن گرفتگی وان حمام در دربند تهران

هنگام فرو بردن زهکشی دوش، همان قاعده ای که در مورد سینک ها اعمال می شود اعمال می شود: سرریز را بپوشانید. ساده ترین راه برای آب بندی سرریز، برداشتن پوشش، قرار دادن پارچه ای روی سوراخ و اعمال فشار دست است. این به پیستون اجازه می دهد تا فشار را در سیستم تخلیه ایجاد کند و امیدواریم که گرفتگی را از بین ببرد.

اما، وقتی یک پیستون کار نمی کند، آن سرریز هدف دیگری را دنبال می کند. در این حالت، فنر فلزی را از طریق دهانه سرریز تغذیه کنید و به سیستم تخلیه وارد کنید. مسیر ارائه شده توسط سرریز یک ضربه مستقیم به تله است، که از پیچش تنگ ناشی از تخلیه T جلوگیری می کند.

 باز کردن گرفتگی لوله تخلیه دردربند

سینک‌ها، توالت‌ها و دوش‌ها وارد لوله‌های تخلیه بزرگ‌تر می‌شوند و این لوله‌ها گاهی اوقات نیز مسدود می‌شوند. با این حال، کد حکم می کند که در هر تغییر جهت، یک اتصال تمیز نصب شده باشد. به سادگی درپوش را با یک انبردست یا یک آچار بردارید و از این دسترسی برای پاک کردن گرفتگی استفاده کنید.

یکی از راه‌های رفع گرفتگی لوله، استفاده از فنر فلزی سیمی بزرگ‌تر است. این فنر فلزیها قوی‌تر، طولانی‌تر هستند و اغلب دارای نکات تهاجمی‌تری برای شکستن گرفتگی یا قلاب کردن آن برای قطع هستند. به سادگی فنر فلزی سیمی را از طریق زهکشی عبور دهید و به جلو بردن آن ادامه دهید تا گرفتگی پاک شود. با این حال یک نکته مهم: در صورت امکان، آب را از طریق لوله ها در حالی که زهکشی را به صورت فنر برقی می کشید، عبور دهید. این باعث می‌شود که انباشته‌ای که تازه شل شده است، به جای اینکه فقط در جای خود قرار گیرد، از طریق سیستم عبور کند.

مثانه های تمیز کننده تخلیه نیز وجود دارد که از نیروی هیدرولیک برای تمیز کردن گرفتگی ها استفاده می کند. این مثانه های لاستیکی به انتهای شیلنگ قلاب می شوند و در داخل یک پاک کننده قرار می گیرند. همانطور که شلنگ مثانه را پر می کند، منبسط می شود تا لوله را ببندد. در نوک مثانه سوراخی وجود دارد که آب را به لوله تخلیه پرتاب می کند و آن را تحت فشار قرار می دهد تا جایی که گرفتگی راهی جز جلو و از طریق سیستم ندارد. توجه داشته باشید که این سیستم به طور بالقوه می تواند به لوله های قدیمی آسیب برساند.

لوله بازکنی شبانه روزی در تهران- لوله بازکنی آروین
لوله بازکنی دربند

پاکسازی زهکشی کف در دربند تهران

در بسیاری از زیرزمین‌ها، پارکینگ ها و حیاط ها، فاضلاب‌های کف وجود دارد که فاضلاب‌های کولر مرکزی، ماشین‌های لباسشویی، آبگرمکن‌ها و ماشین‌های پوشیده از برف را می‌برد.

با گذشت زمان، این زهکش ها مقادیر زیادی کف صابون، پرزهای لباسشویی، شن و ماسه و باکتری های لزج را جمع می کنند که در داخل لوله فاضلاب طولانی متبلور می شوند. برای عبور از این انسدادهای سخت، به عضله پاک کننده گرفتگی اضافی یک E نیاز دارد

لوله بازکنی در دربند با فنر فلزی پیچ برقی

یک فنر فلزی پیچ برقی با حداقل 50 فوت فنر فلزی اجاره کنید. با برداشتن صافی که سوراخ تخلیه را می پوشاند شروع کنید.

سپس به دنبال یک پلاگین تمیزکننده در کناره حوضچه تخلیه باشید.

دوشاخه را با آچار جدا کنید. این به شما امکان می دهد تله را دور بزنید و فنر فلزی را مستقیماً در لوله وارد کنید.

اگر لوله تخلیه دارای دوشاخه تمیز کردن نباشد، باید فنر فلزی را از طریق تله عبور دهید. این یک رویکرد کمی دشوارتر است.

استفاده از فنر فلزی پیچ برقی لوله بازکنی در دربند

فنر فلزی پیچ برق را به برق وصل کنید و آن را در نزدیکی تخلیه قرار دهید. اکثر مدل ها دارای سوئیچ پدال پا هستند که هر دو دست شما را برای هدایت فنر فلزی آزاد می کنند.

چندین فوت فنر فلزی را به لوله تخلیه وارد کنید. موتور را برای چرخش در جهت عقربه های ساعت تنظیم کنید، سپس کلید را روی کلید بگذارید تا چرخش فنر فلزی شروع شود.

فنر فلزی را به داخل لوله فشار دهید تا زمانی که احساس مقاومت کنید یا شروع به فرورفتن موتور را بشنوید.

موتور را خاموش کنید، چرخش را معکوس کنید و چند فوت فنر فلزی را خارج کنید.

به چرخش در جهت عقربه های ساعت برگردید و فنر فلزی را دورتر از لوله وارد کنید. این روش رفت و برگشت را تکرار کنید تا زمانی که گرفتگی پاک شود.

فنر فلزی را بردارید و با ریختن چند سطل آب داغ روی آن، لوله تخلیه را بیرون بکشید. اگر آب همچنان کند تخلیه می شود، حدود 2 فوت فنر فلزی را مستقیماً از تله عبور دهید.

قبل از تعویض پلاگین تمیز کردن، نوار تفلون را دور تارهای آن بپیچید. این کار باز کردن دوشاخه را در آینده آسان تر می کند. احتیاط: عدم تعویض دوشاخه تمیز کننده باعث می شود گازهای خطرناک فاضلاب به داخل خانه نفوذ کنند.

لوله بازکنی در دربند با دستگاه لوله بازکنی ارابه ای 

از آنجایی که گرفتگی‌ها متفاوت و نیاز به دستگاه‌هایی است که بتوان مناسب نوع مشکل آن را برطرف کرد، تولید دستگاه‌ها هم در شکل‌های مختلفی صورت می‌گیرد. دستگاه لوله بازکنی ارابه‌ای نیز یکی از تجهیزاتی است که به دلیل داشتن فنر و پمپ به اعتقاد برخی کارشناسان یکی از انواع دستگاه‌های فنر زنی شناخته می‌شود.

استفاده از این دستگاه‌ها نیاز به تخصص و مهارت دارد، همچنین رعایت موارد ایمنی که از پیش آمدن هرگونه حادثه جلوگیری کند. طرز کار این دستگاه نیز مانند تمام دستگاه‌های فنر زنی است که قبلا گفتیم فنر را درون لوله می‌فرستیم و سپس از طرق پمپ، فنر را به گردش در آورده و مسیر لوله را باز می‌کنیم.

تفاوت این دستگاه با دستگاه فنر زنی در دو چرخی است که حمل آن را آسان‌تر می‌کند و البته که خطر نیز به همراه دارد، که با رعایت نکات ایمنی چون نصب یک سر فنر مناسب، تعیین کردن دور متناسب با نوع لوله و گرفتگی آن و همچنین سرویس دوره‌ای دستگاه لوله بازکنی ارابه‌ای می‌توانید از وقوع خطرات احتمالی جلوگیری کنید.

لوله بازکنی دربند با دستگاه لوله بازکنی دریلی 

از دیگر وسایل و تجهیزات لوله بازکنی گیشا می‌توان به دستگاه لوله بازکنی دریلی اشاره کرد که با توجه ظاهر آن کاربردی شبیه به دریل‌های دستی دارد، با اتصال فنر به قسمت دریل و چرخاندن آن در مسیر بسته لوله، گرفتگی را از بین می‌برد.

این دستگاه نیز خطراتی مانند خارج شدن، پیچیدن فنر و یا جدا شدن دریل را به همراه دارد، رعایت نکات ایمنی در هنگام استفاده از آن فراموش نشود.

پاک کننده گرفتگی شیمیایی به ندرت جواب می دهد

رفع گرفتگی های شیمیایی واقعاً فقط برای استفاده گاه به گاه در زهکشی های کند مناسب هستند، زیرا در برابر توقف های واقعی موثر نیستند. در واقع، ریختن مایع پاک‌کننده گرفتگی در یک زهکش می‌تواند کار را برای هرکسی که نیاز به برداشتن گرفتگی با فنر فلزی یا پیستون دارد، خطرناک‌تر کند. همچنین، پاک‌کننده‌های شیمیایی گرفتگی برای محیط‌زیست مضر هستند و می‌توانند لوله‌های فلزی را از بین ببرند و باعث شوند که زهکش‌ها به خوبی روی زمین جاری شوند.شرکت لوله بازکنی آروین با داشتن متخصصان باتجربه خود در زمینه لوله بازکنی در دربند ,خدمات لوله بازکنی در تمام مناطق استان تهران را انجام می دهد.

روشهای خانگی برای رفع گرفتگی لوله ها در منطقه دربند

علیرغم مقدار ابزار تمیز کردن فاضلاب لوله ، برخی از لوله کش ها از ابزارهایی استفاده می کنند که می توان در خانه پیدا کرد. ترکیبی از جوش شیرین و سرکه یک واکنش حباب ایجاد می کند که می تواند باعث شل شدن گرفتگی شود.

پس از استفاده از جوش شیرین و سرکه، ایده خوبی است که زهکش را با آب داغ بشویید. این کار به قطع گرفتگی و باقی مانده از لوله ها کمک می کند.

بسیاری از محصولات خانگی روزمره وجود دارند که می توانند انسداد را از بین ببرند.

اگرچه گرفتگی‌های شدیدتر و بسیار سرسخت‌تر ممکن است وجود داشته باشد، اما اصلی‌ترین و معمولی‌ترین نوع گرفتگی را می‌توان به سادگی و بدون کمک یک لوله‌کش حرفه‌ای کنترل کرد.

خواندن  لوله بازکنی پونک

چگونه یک لوله گرفته شده را باز کنم؟

رفع زهکشی مسدود شده بسیار آسان است و می تواند به طور مستقل انجام شود، مگر در مواردی که خیلی پیچیده باشد و به خدمات یک متخصص نیاز باشد.

همانطور که قبلاً گفته شد، می توانید این کار را بیشتر اوقات به تنهایی انجام دهید.

از آنجایی که راه های مختلفی برای رفع زهکش های مسدود شده پر از فاضلاب وجود دارد، برای کسب اطلاعات بیشتر به خواندن ادامه دهید.

مخلوط پاک کننده شیمیایی خانگی

شما می توانید یک مخلوط رفع گرفتگی دستی از چند لوازم خانگی درست کنید.

با اقلامی مانند سرکه، جوش شیرین و آب، می توانید مخلوطی موثر و سازگار با محیط زیست برای رفع گرفتگی لوله ها و زهکشی ها بسازید. جوش شیرین و آب داغ به از بین بردن هرگونه تجمع در لوله های گرفتگی کمک می کند.

واکنش شیمیایی زمانی که سرکه با لجن برخورد می کند باعث می شود که به سرعت در زهکش حرکت کند.

برای ایجاد این مخلوط کافی است یک قابلمه آب جوش را در زهکشی بریزید.

در مرحله بعد، نصف فنجان جوش شیرین بریزید و اجازه دهید حدود پنج دقیقه در آن بماند، که به آن زمان کافی می دهد تا حل شود.پس از انجام این کار، با یک فنجان سرکه و یک فنجان آب جوش ادامه دهید.

بگذارید ده دقیقه دیگر بماند.

بعد از اینکه جوش شیرین و سرکه فاضلاب منعقد شده را شل کردند، یک قابلمه دیگر آب داغ بریزید تا زهکشی آب شود.محصولات زیر همگی لوازم ضروری خانگی هستند که می‌توان از آنها برای رفع گرفتگی سریع زهکشی استفاده کرد.

جوش شیرین و سرکه

جوش شیرین و نمک

نمک -بورات سدیم -سرکه

جوش شیرین و آب لیمو

جوش شیرین – نمک – کرم تارتار (بی تارتارات پتاسیم).

پاک کننده های تخلیه شیمیایی را انتخاب کنید.

مواد شیمیایی تمیز کننده مختلف در آزمایشگاه

بسیاری از پاک کننده های تخلیه مایع محبوب را می توان در فروشگاه های محلی یافت، از جمله  اتک و رخشا و اکتیو و …

ترکیب شیمیایی این محصولات بیش از حد قوی است و گرمای شدید ایجاد می کند که می تواندباعث ایجاد ترک چینی شود و لوله های PVC را نرم کند. این بدون شک هزینه زیادی برای تعمیر شما خواهد داشت.

این ترکیبات سمی و بیش از حد غلیظ از مواد شیمیایی بسیار اکسید کننده تشکیل شده اند که بسیار اسیدی هستند و هرگز نباید در محیط های بسته تنفس کرد یا از آنها استفاده کرد زیرا برای سلامتی انسان مضر هستند.

هنگام استفاده از آنها، مطمئن شوید که تمام پنجره ها را باز کرده اید تا از تهویه مناسب و متقاطع با استفاده از پاک کننده های شیمیایی اطمینان حاصل کنید.

دستورالعمل ها و دستورالعمل های استفاده از این محصولات روی بطری نوشته شده است، اما برای اثربخشی، ممکن است از کل بطری استفاده کنید تا بتوانید لوله های پر شده را باز کنید. محلول شیمیایی باید مدتی در جای خود بماند. حتما قبل از حمام یا دوش گرفتن آن را با آب داغ بشویید، زیرا ممکن است در صورت تماس پوست را تحریک کند.یکی دیگر از عوامل ضروری برای رانندگی به خانه این است که پاک کننده های شیمیایی مانند موارد فوق برای انسان خطرناک هستند و غیر قابل مصرف هستند.

توصیه می شود برای جلوگیری از هر گونه تلفات، آن را ایمن و دور از دسترس کودکان قرار دهید.

در شرایطی که انسان هر یک از آنها را مصرف می‌کند، بسیار توصیه می‌شود که آنها را وادار به قورت دادن یا چروک نکنید، زیرا می‌تواند آسیب بیشتری به همراه داشته باشد.

در صورت تماس با هر یک از این موارد، نواحی آسیب دیده باید با آب سرد تمیز و جاری شسته شود و فوراً به پزشک مراجعه شود.این روش‌ها در ابتدا به تشخیص متخصص لوله بازکن در دربند انجام می‌شود. ممکن است با این روش‌های ذکر شده مشکل همچنان وجود داشته باشد پس از دستگاه‌ها استفاده کنند.

لوله بازکنی ارزان تهران - لوله بازکنی آروین
لوله بازکنی دربند

از یک لوله بازکن دستی، پیستون ، استفاده کنید.

فرو بردن سینک آشپزخانه استفاده از پیستون برای بازکردن گرفتگی فاضلاب معمولاً اولین گزینه ای است که همه انتخاب می کنند.

گرفتگی‌های جزئی که در آشپزخانه و حمام به سمت دهانه فاضلاب ایجاد می‌شود، تجمع زباله‌هایی مانند ذرات غذا و تجمع مو و صابون است.

اگر این گرفتگی‌ها و رسوبات ثانویه به درستی مورد استفاده قرار گیرند و اغلب خارج شوند، بعید است که جدی‌تر شوند.

با این حال، باقی ماندن این گرفتگی ها روی سطح خطرناک است، زیرا ممکن است مجبور شوید با یک متخصص لوله بازکنی دربند تماس بگیرید یا حتی مجبور به انجام مجدد لوله کشی نسبی شوید.

بنابراین، قبل از استفاده از مواد شیمیایی یا نادیده گرفتن مشکل، مقداری گریس آرنج قدیمی را امتحان کنید.

یک پیستون ساده می تواند این کار را انجام دهد، چه سینک آشپزخانه، دوش، توالت یا زهکشی کف حمام.

اطمینان حاصل کنید که پیستون دهانه تخلیه را می پوشاند و از همه طرف مهر و موم شده است، زیرا هدف ایجاد مکش است.

ابزار تخلیه خط فاضلاب

لوله کش با شلنگ باغچه در نقطه پاکسازی فاضلاب گرفتگی را رفع می کند

اگر در یک یا دو مورد در مورد سیستم های فاضلاب بسیار پیشرفته و نسبتاً آگاه هستید، می توانید محل گرفتگی فاضلاب را پیدا کرده و خودتان آن را تعمیر کنید.

این کار مستلزم استفاده از ابزار تخلیه یا فنر برقی است که در اکثر فروشگاه‌های لوازم خانگی یا سخت‌افزار یافت می‌شود.

مکان یابی خطوط فاضلاب ساده است. اغلب، یک پورت دسترسی به شکل قابل توجه است.

بنابراین، خط فاضلاب به احتمال زیاد در مکانی در دسترس نزدیک به خانه شما قرار دارد.

هنگامی که خط فاضلاب مشخص شد، باید پوشش دسترسی را پیدا کنید.

این بستگی به شدت گرفتگی دارد، زیرا ممکن است با فشار آب ایجاد شده در خط لوله مخالفت کنید.

هنگام باز کردن درپوش دسترسی، مطمئن شوید که از آن دور می‌مانید، زیرا هوای ناخوشایند و فاضلاب خام می‌تواند به بیرون خارج شود.

برای رفع گرفتگی، فنر فلزی را با احتیاط وارد قسمتی از لوله آب کنید که فکر می‌کنید گرفتگی می‌تواند رخ دهد و آن را مستقیماً به سمت انسداد بگیرید.

ممکن است مجبور شوید از کمی ماهیچه های خود استفاده کنید و فنر فلزی را چندین بار به جلو و عقب حرکت دهید تا گرفتگی از بین برود.

اگر احساس مقاومت و به دنبال آن سر و صدا کردید، با موفقیت زباله هایی را که خط فاضلاب شما را مسدود می کند شکسته اید.

بنابراین، تمیز کردن زهکشی خود تا حد امکان برای جلوگیری از گرفتگی لوله ها ضروری است.

لوله بازکنی 24 ساعته تهران-لوله بازکنی آروین
لوله بازکنی دربند

لوله بازکنی دربند با پمپ هوا

بیشتر گرفتگی‌های زهکشی و لوله‌ها از ترکیب چند اقلام کوچک به جای یک مورد بزرگ به وجود می‌آیند. اگر سینک شما گرفتگی دارد، کمپرسور هوا ابزار مفیدی برای رفع مشکل است. کمپرسور هوا به یک خروجی استاندارد 110 ولت متصل می شود و فشاری را اعمال می کند که می تواند برای رفع گرفتگی استفاده شود. علاوه بر کمپرسور، قبل از شروع به کار ، باید پارچه های کهنه و یک ظرف پلاستیکی کوچک آماده  کنید.

آب را قطع کنید

ابتدا از ظرف پلاستیکی برای قطع آب از سینک استفاده کنید. قبل از شروع کار باید تا حد امکان مایع را ذخیره کنید تا بتوانید با استفاده از کمپرسور به تخلیه دسترسی داشته باشید.

لوله را در جای خود قرار دهید

اتصالات مربوطه را طبق دستورالعمل سازنده به کمپرسور وصل کنید. لوله را تا جایی که می رود در داخل فاضلاب قرار دهید. هنگامی که لوله در جای خود قرار گرفت، پارچه های کهنه را در فاضلاب اطراف آن قرار دهید تا آن را در جای خود نگه دارید. این از خروج هوا جلوگیری می کند و قدرت تراکم متمرکز روی گرفتگی را افزایش می دهد.

هوا را به داخل درین رها کنید

در مرحله بعد، ماشه روی میله را فشار دهید تا هوا در زهکش آزاد شود. در صورت لزوم مته را به اطراف حرکت دهید. در بیشتر موارد، دویدن هوا برای سه تا پنج دقیقه فشار کافی برای پاک کردن گرفتگی ایجاد می کند.

پس از چند دقیقه، کمپرسور را خاموش کنید و پارچه ها و عصا را از تخلیه خارج کنید. آب را اجرا کنید تا ببینید زهکش شفاف است یا خیر. اگر گرفتگی همچنان وجود دارد، این روند را تکرار کنید تا با موفقیت از بین برود. هنگامی که زهکش کاملاً شفاف شد، درپوش را در جای خود قرار دهید و کل سینک را با آب پر کنید، سپس درپوش را جدا کنید تا لوله ها شسته شوند. این کار را دو تا سه بار دیگر انجام دهید تا مطمئن شوید که گرفتگی کاملاً از بین رفته است.

خواندن  لوله بازکنی مهر شهر

استفاده از پیستون آب جنبشی

پیستون آب جنبشی نوعی کمپرسور هوا است که به طور خاص برای کاربردهای لوله کشی طراحی شده است. اگرچه این ابزار قابل حمل و سبک است، اما می تواند تا 160 پوند فشار ایجاد کند که می تواند گرفتگی سینک، توالت و وان را پاک کند. هوا با سرعت 4700 فوت در ثانیه از لوله عبور می کند که اغلب فورا حتی گرفتگی بسیار سرسخت را از بین می برد. ضربه آنی است که از ایجاد فشار در سیستم لوله کشی شما جلوگیری می کند. فقط 2 درصد از نیروی ایجاد شده به دیواره لوله برخورد می کند، در حالی که 98 درصد به سمت گرفتگی هدایت می شود.

پیستون آب جنبشی را می توان با زهکش های آب بند مخروطی با قطرهای مختلف برای آب بندی مناسب با زهکشی مسدود شده مجهز کرد. همچنین می توان آن را با شیر شریدر برای هدف گیری دقیق تر فشار نصب کرد.

در حالی که پیستون آب جنبشی یک راه موثر برای پاک کردن گرفتگی سینک است، نباید برای سیستم‌های لوله‌کشی که لوله‌ها یا اتصالات ضعیفی دارند استفاده شود.

بهترین روش ها هنگام استفاده از کمپرسور هوا

هنگام استفاده از کمپرسور هوا، توصیه های ایمنی زیر را در نظر داشته باشید.

هرگز هوای کمپرسور را استنشاق نکنید، زیرا ممکن است حاوی مواد شیمیایی و ناخالصی هایی باشد که ممکن است بر سلامت شما تأثیر بگذارد. دستگاه را خاموش کنید و در صورت نیاز به تعمیر، فشار آن را کم کنید. از کمپرسورهایی که برای استفاده در فضای باز در داخل خانه یا بالعکس استفاده می شوند، استفاده نکنید. دستورالعمل های سازنده را مرور کنید و آنها را در طول عملیات ماشین آلات دنبال کنید.

همیشه قبل از آزاد کردن هوای تحت فشار، یک شیلنگ یا ابزار را به کمپرسور وصل کنید. این امر از آسیب به افراد و تجهیزات جلوگیری می کند.

گرفتگی های کمتر شدید را اغلب می توان بدون استفاده از کمپرسور هوا پاک کرد. پیستون اغلب ساده ترین روش است. به سادگی سوراخ سرریز را ببندید، پیستون را روی زهکشی قرار دهید، سینک را تا نیمه پر کنید و چندین بار پیستون را کاملاً به سمت پایین فشار دهید تا گرفتگی پاک شود و آب بتواند به سمت زهکش جریان یابد.

محصولات شیمیایی بدون نسخه گاهی اوقات می توانند برای پاک کردن گرفتگی های جزئی موثر باشند، اما بهتر است برای تعمیر و نگهداری منظم استفاده شوند تا از تجمع زباله در لوله ها جلوگیری شود. اگر آب ایستاده دارید که به آرامی تخلیه می شود، این محصولات را امتحان کنید تا قبل از بدتر شدن و مسدود شدن کامل لوله، از شر گرفتگی خلاص شوید.

اگر پیستون در پاک کردن گرفتگی موثر نباشد، یک فله انعطاف پذیر استراتژی بعدی است. این فنر فلزی فلزی دارای یک دسته در یک سر و یک فنر برقی در سمت دیگر است. انتهای فنر برقی فنر فلزی باید تا زمانی که گرفتگی به آن رسیده و بیرون کشیده شود، داخل درن قرار گیرد. کمپرسور هوا اغلب زمانی استفاده می شود که این روش موثر نباشد، مثلاً اگر فنر فلزی به اندازه کافی بلند نباشد تا به قسمت گرفتگی لوله برسد.

خدمات لوله بازکنی تهران-لوله بازکنی آروین
لوله بازکنی دربند

فهرست خدمات ارائه شده برای لوله بازکنی دربند :

لوله بازکنی دربند با فنر فولادی و دستگاه پیشرفته

 خدمات گرفتگی لوله های فاضلاب، سینک ها و توالت ها در دربند

انجام کلیه امور مربوط به زهکشی چاه در تهران توسط پمپ لجن زهکشی در دربند

ارسال مجرب ترین و متخصص ترین لوله بازکنی تهران جهت انجام امور ساختمانی لوله دربند

طلا و اشیای قیمتی را از داخل کاسه توالت، حمام در دربند استخراج کنید

استفاده از مواد شیمیایی مناسب برای از بین بردن حشرات داخل چاهی در دربند

دهانه رسوب، انبوه آشپزخانه و وان و همچنین سینک ظرفشویی در دربند

مزایای دریافت خدمات لوله بازکنی دربند:

ارائه ارزان ترین لوله بازکنی با منصفانه ترین قیمت

ارائه خدمات روزانه خط لوله به  دربند و سایر شهرها

ارسال لوله بازکن حرفه ای کمتر از 30 دقیقه برای دریافت لوله بازکنی دربند

ارائه خدمات لوله بازکنی دربند در  تهران با ضمانت خدمات با کیفیت

استفاده از دستگاه لوله بازکنی جهت ارائه خدمات لوله بازکنی دربند

لوله بازکنی سریع تهران -لوله بازکنی آروین
لوله بازکنی دربند

قیمت لوله بازکنی دربند

برای تعیین قیمت لوله بازکنی دربند چه فاکتورهایی در نظر گرفته می‌شود؟ لوله بازکنی نیز مانند تمام حرفه‌ها و تخصص‌ها وابسته به عواملی است که تغییر در آنها، قیمت را متغیر می‌کند. نوع ساختمان، تعداد واحدها، تعداد لوله‌ها، پیچیدگی لوله کشی ساختمان، نوع گرفتگی، نوع راهکار، نوع دستگاه و عوامل دیگری که باید با در نظر گرفتن آنها قیمت را محاسبه کنیم.

اگر هزینه‌های تمام شده را می‌خواهید بهتر است با ما تماس بگیرید و نوع مشکل خود را مطرح کنید، قیمت‌ها را براساس نیاز و بودجه شما محاسبه خواهیم کرد.

مهمترین عوامل موثر بر قیمت لوله بازکنی در دربند

اولین عامل موثر بر هزینه باز کردن لوله ها : گرفتگی لوله و زمان و وظیفه برای گرفتگی کامل لوله

دومین عامل موثر بر هزینه لوله بازکنی تهران : تعداد ضربه های فلزی یا تعداد لوله های فاضلاب در ساختمان

بیشتر اوقات، گرفتگی هایی که در زهکشی ما ایجاد می شود را می توان به راحتی با مواد و مواد پاک کننده اولیه برطرف کرد.

لوله بازکنی در دربند باید توسط یک شرکت حرفه ای انجام گردد تا از ایجاد مشکلات بعدی جلوگیری نماید.گرفتگی زهکشی ها می تواند مشکلات ساختاری بزرگی را برای خانه شما ایجاد کند و حتی می تواند منجر به بیفنر فلزیی های جسمی شود. ممکن است وسوسه انگیز باشد که به تنهایی با گرفتگی مقابله کنید، اما ممکن است مشکل را بدتر کند. همانطور که می بینید، زهکشی های مسدود شده به مجموعه وسیعی از ابزارها و همچنین افراد حرفه ای آموزش دیده در استفاده از آنها نیاز دارند.

اگر مشکوک به گرفتگی فاضلاب هستید، درخواست خدمات یا مشاوره از یک سرویس لوله کشی حرفه ای کنید. کارشناسان برای بازکردن گرفتگی فاضلاب آموزش دیده اند. مهمتر از آن، لوله کش های حرفه ای می توانند تعمیر و نگهداری منظم و توصیه هایی را برای ایمن نگه داشتن خانه شما از مشکلات لوله کشی آینده ارائه دهند.

برای خدمات لوله بازکنی در دربند با لوله بازکنی آروین در  تماس بگیرید.لوله کشی ایمن، گرمایش و هوا می تواند به رفع گرفتگی های این چنینی کمک کند و سایر مشکلات لوله کشی شما را اصلاح کند. برای مشاوره رایگان در منزل با شماره های ثبت شده در سایت تماس بگیرید. ما اطمینان خواهیم داد که هر گونه فاضلاب مسدود شده, لوله گرفته شده در اسرع وقت تعمیر می شود تا بتوانید به زندگی عادی خود بازگردید.

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on pinterest
Share on telegram
Share on twitter
Share on print
Share on email

اشتراک گذاری درصفحات اجتماعی

سوالات متداول

هزینه لوله بازکنی در دربند چقدر می باشد؟

 با توجه نرخ مصوب اتحادیه که تعیین شده، هزینه‌ای که ما برای مشتریان خود در نظر می‌گیریم منصفانه و ارزان تر از نرخ حداقلی اتحادیه است.

زمان رسیدن سرویسکار لوله بازکنی دربند چه مدت طول می کشد؟

با توجه مستقر شدن شرکت ما در سراسر استان تهران، بنابراین ما در نزدیکی محدوده شما‌ هستیم و افراد ما با یک تماس در کمتر از 2۰ دقیقه به محل شما خواهند رسید.

 
خدمات شرکت لوله بازکنی آروین شامل چه فعالیتهایی می باشد؟

شرکت لوله بازکنی آروین در زمینه لوله بازکنی , تخلیه چاه, حفر وکندن چاه, لایروبی چاه, رفع گرفتگی توالت, رفع نم ورطوبت ساختمان و رفع بوی بد فاضلاب و تشخیص ترکیدگی لوله فعالیت در تمام مناطق استان تهران می نماید.

 
زمان بازکردن لوله‌های گرفته شده در دربند به چه عواملی بستگی دارد؟

برای سرعت در رفع گرفتگی لوله در تهران باید عواملی چون مقدار سختی و شدت گرفتی لوله را بررسی کرد، همچنین نوع تجهیزات و دستگاهها را نمی‌توان نادیده گرفت.

 
برای رفع گرفتگی لوله توالت ساختمان چه راهی فوری جواب می دهد؟

بعضی روش‌های خانگی را می‌توانید امتحان کنید، محلول‌های شیمیایی سبک نیز گزینه دیگری هستند. اما اگر این موارد امتحان شده، بهتر است با یک شرکت مجاز تماس بگیرید و درخواست نیروی حرفه‌ای کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.